Thursday, 20 December 2012

Serius Cool - Mari Lihat Kubu Bawah Tanah Hari Kiamat Versi Amerika (18 Gambar)


Preppers

Semalam kita melihat pod penyelamat diri untuk hari kiamat edisi China. Hari ini mari lihat kubu tahan nuklear yang dijual di Amerika Syarikat. Ianya dijual pada harga hampir USD30 000 (RM 90000) sebuah dan dilengkapi dengan kemudahan asas rumah atas tanah biasa. Kubu sebegini dibeli oleh mereka yang percaya kiamat akan berlaku apabila berlaku ledakan nuklear ala FallOut. Macam-macam betul. Mari lihat rupa dalaman dan bagaimana kubu bawah tanah ini dibina!

Dah bersedia untuk esok?



Laporan asal Izismile

14 comments:

  1. amboi depa...hadoi...bumi akan dilipatkan tau...isi perut bumi suma akan kuaq..lg mau tanam dalam2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol2.. depa ingat kalo kiamat, yg atas permukaan bumi ja kot yg kena..

      Delete
  2. klau keluar dari bumi tu logic la sikit kot nak jadikan idea,, tu pun hancur jugak,, hehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Lorrrrr....ingat main masak2 apa...Ish! depa ni tau ka kiamat tu lagu mana? kalau gini gayanya, gempa bumipun tak lepas

    ReplyDelete
  4. Mestilah diorng ingat kiamat = macam filem 2012.
    ada tempat yg tak musnah lah kiranya.

    ReplyDelete
  5. hahaha.. takut mati rupanya.. tup2 mati lemas.. oksigen3!!! hehe

    ReplyDelete
  6. Tanam dalam lagi!! Benda tu akan musnah jugak. Tah pape jee deorang nii. Apa laa yg deorang fikir smpi tercetusnya idea yg tak berapa nak bernas nii. Haha!!

    ReplyDelete
  7. diorang terus masuk kubur.. korang?

    ReplyDelete
  8. apsal la korang butthurt sgt..diorang bersiap ikut kepercayaan diorang..korang yg muslim ni dah bersedia ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deabaaakk!!!! Biarlah dia orang dengan kepercayaan dia orang. Siapkanlah diri anda sendiri dulu sebelum kondemkan orang len.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails