Sunday, 23 December 2012

Serius WTF - Miss Venezuela : Cantik Tetapi Jawapan Bodoh


What the?

Jawapan tak masuk akal dan tak paham gua. Sungguhpun jawapan yang diberikan Irene Sofia Esser bangang, ia tidak menghalang beliau dari memenangi tempat ke tiga. Yeah, pertandingan ratu cantik adalah bullshit, Beauty with brains my dick!





21 comments:

  1. Replies
    1. Ok...Aku First La Nie Yer...:)

      Delete
    2. okay pusing belakang. Aku nak kasi hadiah penyepak.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tak kisah dia bodoh, janji cantik....nanti senang nak dgr ckp...kang kl dia pandai sgt...dia menjawab plak...menderhaka pulak kat kita ni...kl jadi suami dia...mcm sesetengah perempuan skang yg ada sijil pelajaran bertingkat2 tapi bodoh bab agama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sengal la ko ALI. Ni bukan psl dgr ckp laki ke tdk, ini pasal jawapan yg dia bg tu melalut. Aku lg la x paham satu apa pun.
      Yg ko mencarut+melalut smpai ckp org pompuan skang bljar tinggi2 tp bodoh bab agama ni dah kenapa?

      Delete
    2. ko lg sengal+sempit.ali tuh tengok pada kesimpulan video diatas bukannya pada jawapan dia.betul apa itu yang jadi skang.jgn pikir cetek bleh tak?

      Delete
    3. Org atas aku ni sengal+sempit+semput. Kalau tu kau panggil kesimpulan, kesian la kau. Isteri taat bukan pasal "dia bodoh, janji cantik....nanti senang nak dgr ckp"

      Delete
    4. semua bodoh dari atas smpai bwab..abes citer.. ape lah korg ni..pasal ni pon nk gadoh2.

      Delete
    5. haha.. jom la smbung gadoh..

      Delete
  4. nama pun pertandingan ratu cantik...tak kata pertandingan ratu bijak pandai

    ReplyDelete
  5. Cantik tak semestinya pandai.

    ReplyDelete
  6. double meaning punye jawapan kot lol

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails