Wednesday, 7 November 2012

Serius Cool - Life Armour : Pod Penyelamat Hari Kiamat (9 Gambar)


2012 - Mini Edition

Mengikut tilikan ahlil nujum Maya dunia akan kiamat dalam masa kurang dua bulan dari sekarang. Sudah ada golongan paranoid yang melakukan persiapan bagi menghadapi musibah pada skala biblikal ini. Di Jepun Life Armour ialah pod menyelamatkan diri yang boleh mengisi dua orang invidu. Pod ini dicipta selepas Tsunami yang melanda Jepun tempohari. Jika ianya berlaku sekali lagi mereka yang memiliki Life Armour dapat menyelamatkan diri dari lemas. Sfera ini mampu menahan tekanan sehingga 9.3 tan pada satu-satu masa. Harga pasaran bermula dari RM 15000 sebuah. Still cheaper than the golden ticket to ride the Ark in the movie 2012. 

IN B4 "ini tiru kapal angkasa Bezita dan Nacpa!"


Laporan asal Damngeeky


23 comments:

  1. biru utk lelaki pink utk perempuan ka??

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcmni pun ada..mana da yg terselamat nnt.ehhehe..

      Delete
  2. berguling2 la sapa yg kat dlm tu kalo dilambung ombak...
    or else?

    ReplyDelete
  3. nak selamatkan diri tapi tgk pintu tu kena mintak org tlg kuncikan je..pas 2 nk keluar kena mintak tolong org lagi ke?

    ReplyDelete
  4. kat aku stress giler lagi besar bola nie
    cara kurus

    ReplyDelete
  5. letak shinji kagawa's girlfriend as a model sure laku..

    ReplyDelete
  6. takde peti ais pun.. mcmana nak simpan makanan... Last2 mati jugak kebuluran..

    ReplyDelete
  7. pokeball

    *demmit obe.. aku nak gune OpenID la. bukan GoogleID

    ReplyDelete
  8. penumpang akan mati kerana kekurangan oksigen...

    sekian, terima kasih

    ReplyDelete
  9. asumption dia seorg 75kg, 2 org 150 kg, 150kg dh separuh tenggelam, klau lbey confirm tenggelam habes x timbul2...

    btw, wow, siap ada tiang utk pole dance...

    ReplyDelete
  10. hahahaha aku setuju, sebijik kapsul angkasa vegeta dgn nappa...

    Vegeta, what does the scouter say about his power level? ITS OVER 9 THOUSAAAAAAAAAANDDDDDDD!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is the beginning of dragon ball era

      Delete
  11. ya ampun macam2 keje yahudi ni...takut n xnk mati gamaknye..

    ReplyDelete
  12. mati itu pasti dan kiamat itu pasti..itu janji allah,dan semua yg bernyawa akan mati..

    ReplyDelete
  13. tengah tido pun org leh mati hapa..bukan payah pun malaikat nak tarik nyawa..mau lari mana?aiyoo..macam firaun daa..

    ReplyDelete
  14. terpengaruh dengan ceta dragon ball la tu.. kesian! mana ada manusia, kuman, kumin yg akn terselamat nnti..isk2!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails