Thursday, 30 January 2014

Serius Seleb - 15 Nama Sebenar Selebriti Antarabangsa Dan Malaysia


Yep!

Semua harus ada nama glamer. Tak kiralah artis antarabangsa ataupun Malaysia!




49 comments:

  1. Replies
    1. Woi!! geng Anon kembali lagi.

      #Mut4Kajang

      Delete
    2. kenapa obe benci sangat kat bobo ni..
      mesti ada rahsia yang bobo simpan ni..

      Delete
  2. #Solidarity4Bobo

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. babi celaka pundek hahahahaha

    ReplyDelete
  5. babi cilaka pundek punya bobo

    ReplyDelete
  6. pergh antara bnyk2 post ni kelakar b*** c****** p******* haha2 nice 1 your finishing, ok MIG can start saman lulz

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi celaka pundek?

      Delete
  7. bront palarae bley paham juga..tapi mana mai maembong..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maembong : ismail bin embong (nama ayah dia)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  8. maembong tu atuk dia... bapak dia nama Ismail bin maembong...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o ye ke..tq...

      Delete
    2. kalu x silap ayh dia nama ismail bin embong.. org pggl mael embong.. so bila lama2 jd la maembong

      Delete
    3. MAKNANYA... ismail dgn fatimah adik beradik? kenapa guna nama datuk?

      Delete
    4. nasib tak jadi maey lambong....

      Delete
    5. biasalah tu nama gelaran kampung. selalu orang tanya ismail mana? sebab banyak sangat ismail. atau mael mana? orang jawab mail embong. bila dah terbiasa terus jadi maembong.

      Delete
    6. Where my golok = Wan Ismail Golok

      Delete
  9. yg last tu serius kelakar..wakwakwakwak

    ReplyDelete
  10. Yg last tu yg paling tak tahan. Kena komen jugak...muahahahaha
    Keep up the 'good' work bro...

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. effi saharuddin

      Delete
    2. OBE OR BOBI oR BABI

      Delete
    3. OBE SeFundek BOBO

      Delete
    4. O BABY BABY BOBO

      Delete
  12. memula menyekroll secara serius..tiba2 aku gelak..ermm tu jer la nk ckp

    ReplyDelete
  13. jangan risau..apa2 nanti GABAN setel..

    ReplyDelete
  14. hahhahahaha..smpai komen pun klakar giler vavi...

    ReplyDelete
  15. bobo najis berat

    ReplyDelete
  16. waaaahhhh...anon mengganas lagi..ok 1st

    ReplyDelete
  17. wah hahaha vavi chelaka fundek!!!
    terbaik!!

    ReplyDelete
  18. emma maembong & mail lambong kan hangat bercinton

    ReplyDelete
  19. macam mana nama bobo boleh ada dalam ni...
    obe mesti teringin mengendap BOBO mandi ni


    jom visit blog local fashin Malaysia
    www. http://ftkmalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Art mula membuka tuala yg dipakainya.Keris jantannya yg lembik dihalakan kewajahku.
    sial!!!, jerit aku dalam hati.
    "isap!!, kata art sambil menunjukkan buku limanya ke wajahku.
    Aku merangkak perlahan.menghisap lagi batang butohnya seperti semalam.Aku memegang kemaluannya.Tiada bau
    seperti semalam.Mungkin disbbkan baru sahaja selesai mandi menyebabkan bau tengit butohnya hilang.
    Art mula merodok-rodok kemaluannya ke dalam mulut ku.tekak ku rasa loya.
    "jom..!!Kita balun dia!! , art menunjukkan isyarat kepada kawan-kawannya.
    "ayam kita dah jadi baik!!haaha, gelak mereka kuat-kuat.
    Salah seorg yg lain menyentap tuala yg kupakai.
    "Wow!! kata salah seorg yg bermuka syaitan dan bertatoo di lengan kiri.
    Dia menyuruh kawannya dua org memegang aku.tangan ku dipegang.Aku dipaksa menonggeng.
    Ya allah!! apalah pulak yg hendak merka buat nih?aku meronta-ronta sambil berfikir cara utk melepaskan diriku.Adakah mereka hendak meliwat aku??, getus hati ku ketakutan.Riak mukaku berubah.
    "Jgn bangg!! Jgn!!, aku merayu pada mereka.
    kepala ku menoleh melihat dibelakang , rakan art tadi tersengih sambil bermain-main anunya.
    Zruppp!!!, tersentak aku terasa duburku koyak ditekan oleh batang butoh lelaki itu.
    argggggggggg!! sakiiiiiiiiiiiiitt!! aku menjerit sekuat hati.
    mulutku dipekup oleh art dan aku rasa pedih sepeti duburku dirodok oleh besi panas yg keluar masuk tak henti-henti.
    Adehhhh...sakitt bang!!
    Art memegang erat tanganku.Aku cuba untuk membetulkan posisi supaya tujahan itu lebih tepat dan tidak mengoyakkan lagi liang duburku.
    Tuhan...siksanya hanya kau yg tahu.Sakit.Perit.pedih segala aku rasa bagaikan dirogol tanpa belas kasihan.
    Duburku dihentak.Dihenyak dan dibuat seperti kemaluan seorg wanita.
    Air mata ku menitis kerana tidak tahan menanggung keperitan menjadi bahan nafsu serakah mereka.
    "babii!!! aku menjerit..
    Art mencengkam pipiku dgn tangannya yg kasar.
    "apa kau cakapp??brani kau cakap kami babi?? hah??
    Sekarang kau cakap SEDAP!!
    "cakapppp!!!, jerkah art pada ku.
    "Ses..se dapp bang.., kataku terketar-ketar.
    "Cakap kuat!! Cakap nak lagi!!!, haha, jerkah art sambil ketawa melihat aku menangis.
    Mereka memaksaku mengulum, menjilat dan semua perkara ttg apa yg pernah kulihat di dalam video porno yg dilakukan oleh pelakon wanita dibuat oleh aku tanpa membantah.
    Airmata menitis menahan kesakitan.Mulutku dirodok dan mereka menindih serta merogolku tanpa belas kasihan.

    ReplyDelete
  21. rEy 'E' not rAy

    ReplyDelete
  22. salam, saya bobo, kenapa awak semua ni suke menghina saye, awak tahu tak saye malu, awak semua pelachur dan hamba seks, awak semua bodoh, hisap konek sendiri la, awak bodoh,

    ReplyDelete
  23. Nama betul obe agaknya apa ya???

    ReplyDelete
  24. lebih sesuai admin buat sekat comment mcm sebelum ni tak la byk yg dok maki hamun kat sini...tpi kalau sekat tak meriah la pulok komen2 kat sini..hahaha

    ReplyDelete
  25. lol dafuq these anons -.-

    ReplyDelete
  26. Jakubis jubo bernanah & adel anjing peribadi yg suke jilat tanah merah

    ReplyDelete
  27. jana sehingga usd300 sehari tanpa modal! buka,copy & paste link di mana2 saje, x try x tau!

    http://bit.ly/1dZekft

    ReplyDelete
  28. haha...babi celak pundek paling sodeyh!!

    ReplyDelete
  29. wahahaha..last paling xleh blah!hahaha

    ReplyDelete
  30. BABI CELAKA PUNDEK ! MMG CELAKA PUNYA BOBO

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails