Wednesday, 29 January 2014

Serius Sadis - Wajah Erwina Sulistyaningsih Pembantu Rumah Indonesia Yang Didera Dengan Sadis Di Hong Kong (11 Gambar)


Kesian!

 Erwina Sulistyaningsih (23) ialah seorang pembantu rumah yang bekerja di Hong Kong,. Beliau didera majikan beliau Lo Wan Tung . Erwina ditemui di lapangan terbang denga kesan luka dan lecur yang teruk di seluruh badan beliau. Menurut Erwina Lo Wan Tung mendera beliau dan kemudian menghantar beliau ke lapangan terbang untuk pulang ke Indonesia. Lo Wan Tung mengugut Erwina supaya tidak melaporkan kejadian ini kepada pihak berkuasa. Erwina kini kembali di Indonesia untuk menrima rawatan. Majikan beliau pula berjaya ditahan ketika cuba melarikan diri ke Thailand. 

Apa yang berlaku kepada beliau menimbulkan kemarahan komuniti pekerja asing Asia Tenggara yang dikatakan berjumlah 300 000 di Hong Kong. Majoritinya berasal dari Filipina dan Indonesia. Mereka mahu undang-udang diperketatkan bagi mengelakkan kejadian sebegini berlaku dan mahu majikan membenarkan orang gaji mengambil hari cuti pada hujung minggu. Kasihan Erwina. Ini mengingatkan kami kepada kes Nirmala Bonat yang berlau di negara kita. Sungguh sadis!




Laporan asal Detik News

59 comments:

  1. Replies
    1. Oh yeah!!! zaman pemerintahan Anon kembali lagi!










































      Delete
    2. Indian College Girls Pissing Hidden Cam Video in College Hostel Toilets


      Sexy Indian Slut Arpana Sucks And Fucks Some Cock Video


      Indian Girl Night Club Sex Party Group Sex


      Desi Indian Couple Fuck in Hotel Full Hidden Cam Sex Scandal


      Very Beautiful Desi School Girl Nude Image

      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty

      Indian Porn Star Priya Anjali Rai Group Sex With Son & Son Friends

      Drunks Desi Girl Raped By Bigger-man

      Kolkata Bengali Bhabhi Juicy Boobs Share

      Mallu Indian Bhabhi Big Boobs Fuck Video

      Indian Mom & Daughter Forced Raped By RobberIndian College Girls Pissing Hidden Cam Video in College Hostel Toilets


      Sexy Indian Slut Arpana Sucks And Fucks Some Cock Video


      Indian Girl Night Club Sex Party Group Sex


      Desi Indian Couple Fuck in Hotel Full Hidden Cam Sex Scandal


      Very Beautiful Desi School Girl Nude Image

      Indian Boy Lucky Blowjob By Mature Aunty

      Indian Porn Star Priya Anjali Rai Group Sex With Son & Son Friends

      Drunks Desi Girl Raped By Bigger-man

      Kolkata Bengali Bhabhi Juicy Boobs Share

      Mallu Indian Bhabhi Big Boobs Fuck Video

      Indian Mom & Daughter Forced Raped By Robber

      Sunny Leone Nude Wallpapers & Sex Video Download

      Cute Japanese School Girl Punished Fuck By Teacher

      South Indian Busty Porn-star Manali Ghosh Double Penetration Sex For Money

      Tamil Mallu Housewife Bhabhi Big Dirty Ass Ready For Best Fuck

      Bengali Actress Rituparna Sengupta Leaked Nude Photos

      Grogeous Desi Pussy Want Big Dick For Great Sex

      Desi Indian Aunty Ass Fuck By Devar

      Desi College Girl Laila Fucked By Her Cousin

      Indian Desi College Girl Homemade Sex Clip Leaked MMS

      Delete
  2. cina sial makan babi
    bawak masalah betul cina nie!!!
    hapuskan cina seluruh dunia!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa awak nak sialkan orang lain??? Jangan nanti setiap langkah ko tu jd sial sbb nak mengutuk org..luaskan pandangan... luaskan pembacaan..bukan org cina jer yg buat masalah...Cina melayu india dll sama jer klu da memang perangainya buruk..oh bahasa melambangkan bangsa dan agama...

      Delete
    2. Setuju, Melayu pun ada perangai lebih teruk drp Yahudi!!!!!! (melucahkan org dgn fitnah)

      Delete
    3. Tak kira lah, sekarang ni dah terbukti cina ni sial..

      Delete
    4. ni masalah sikap la bro,bukan bangsa...jangan nak anti sgt la

      Delete
    5. cina makan babi perangai macam babi.

      Delete
    6. nak bisjut..

      Delete
    7. CIna Anjin kesian awek indon tu lawa bertukar jadi hodoh

      Delete
    8. cam butuh lah pembela2 cina ni, pegi baca forum2 tulisan cina ada diorang nak bela melayu kalau kes2 ragut rogol apa semua?

      Delete
  3. kalau cina tu islam camne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaikkkk!!

      Delete
    2. cina kafir la,

      Delete
    3. sapa awak untuk mengafirkan orang lain...adoi..otak atas lutut..

      Delete
    4. nik ajiz blh jer kafirkan org.. elehh

      Delete
    5. kalo dah bukan islam tu kapir la... tuhan dah ajar kan.. x gi skolah ker..?

      Delete
  4. islam tak ajar buat mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua agama pun tak ajar macam ni...tapi klu individu tu sdri yg x mengamalkan ajaran agama yang dianutinya jadilah mcm ni dan jadilah jugak mcm pengomen bernama "anti cina " tu..bahasa melambangkan bangsa dan agama..sekian.

      Delete
  5. islam pun tak ajar maki-maki macam anti cina 13:59

    ReplyDelete
    Replies
    1. islam tak ajar maki.. islam ajar bunuh terus... tak yah sembang...

      Delete
    2. mana der... islam mana ada ajar bunuh trus... ko ni buat fitnah pasal agama islam, ko ni islam ker..? kalo x taw diam jer.. buat pandai plak...

      Delete
  6. oh, tanpa nama telah kembali!

    ReplyDelete
  7. kesian bibik kena dera . bibik patut dibelai dan dimanja , baru rumah dalam keadaan bersih dan bergemerlapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mental sickness level autism

      Delete
  8. cina ni bangsa yg paling racist & paling babi... Amerika pon xde buat perangai mcm cina babi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bingung org arab ni agama apa ya?? jgn nak salah kaum org lain.. tgk dulu kat cermin tu.. nak pgl org babi.. jgn lupa mulut yg mencarut tu adalah mulut yg sama diguna utk membaca doa.. buat malu org melayu je.. perangai mcm yahudi

      http://www.care2.com/causes/maids-are-being-tortured-in-saudi-arabia.html

      Delete
  9. memang nadhirrr

    ReplyDelete
  10. tak semua cina jahat . macam la semua melayu baik , pikir balik syaitonnnn !! buat jahat nk salahkan kan bangsa , buat baik ko pandang apa anon 16:04 ? racist la ko , g mampus !

    ReplyDelete
    Replies
    1. cina babi.problem ?

      Delete
    2. cina bangsat jahanam. problem?

      Delete
  11. tiap2 kali yang mendera tu mesti cina non-muslim

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiap2 kali yang merogol itu mesti melayu..

      Delete
    2. ya ke? yg didera kat sini org indon apa agama ya? yg merogol tu bukan saja melayu.. cina pun sama je..

      http://www.care2.com/causes/maids-are-being-tortured-in-saudi-arabia.html

      Delete
    3. Melayu cina india sama jek.....

      Delete
  12. berkobar kobar nak sangat tibai cina selepas baca entry nie....

    ReplyDelete
  13. cina, melayu, india itu bangsa.
    islam, hindu, budha adalah agama.....
    kita pergi mana2 nak isi borang pun ada ruangan ni...
    tak perlu nak menghina org lain sekiranya adab diri itu sendiri tak cukup mantap...

    ReplyDelete
  14. nak duit, klik sini
    http://stayreward.com/index.php?share=84576

    ReplyDelete
  15. indon kne dera semua nk tnjk hero..yg indon dera anak kita,curi duit majikan,bnuh org,rogol anak org,rompak rumah org..semua bnda tu lu org xnk bela..semua hero taik kucing

    ReplyDelete
  16. apa la..mmg org racist melampau...cina ke melayu ke india ke bergantung pada perangai org bknnya pada bangsa....otak ke lutut ke?

    ReplyDelete
  17. http://stayreward.com/index.php?share=84617

    ReplyDelete
  18. Nabi Muhammad SAW bersabda:

    "Jikalau kamu berjumpa dengan kaum Cina laknatullah, maka bunuhlah ia. Kerana Cina adalah lebih hina dari 99 ekor babi. Sesungguhnya, Allah maha mengasihani lagi maha mengetahui. Hidup UMNO. Lol. U mad? brb pedophile tiem..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi Muhammad jangan di bawa main la bodo

      Delete
    2. macibai lu budak komen pkai pale otak bole??..xsdar budak skola dok cc ckp bukan2 budget dh dwase..bgang xde akal..

      Delete
  19. Aku tak peduli ...hari ini aku akan jolok lubang satu ni ….balasan kecurangan dia padaku...walaupun aku tak kisah dia main dengan Fikri tapi dah 3 kali dia menyorok perbuatannya....Iza menjerit no no...

    Fikri pula bagi semangat kat aku.... “bang tolak kuat-kuat bang bagi dia rasa...”

    Aku terus tolak ( lucah.sextgem.com ) masuk batang aku dan Iza menjerit kepedihan...memang ketat, panas dan mencengkam....aaah sedap...aku terus menyorong dengan laju ….Iza mula mengerang mungkin kesedapan...lama aku sorong tarik...hingga berpeluh-peluh cara doggie Iza mula mengerang kuat....manakala aku lihat Fikri mula menyuakan batang panjangnya ke mulut Iza...Iza mula menggulum batang Fikri...

    Kini dua lubang Iza dipenuhi batang ...aku henjut lagi jubur Iza...memang lazat....akhirnya Fikri aku lihat terpancut dalam mulut Iza...aku lajukan dorongan aku dan akhirnya aku dakap Iza dari belakang dan aaarggg aaargghh aku pancut semuanya dalam jubur Iza...Iza pun mengeluh panjang.....kami bertiga terkapa ersebelahan...kepenatan mengharungi kenikmatan yang direlakan oleh aku...aku lihat wajah Iza kepenatan dan kepuasan...memang kenikmatan ini aku relakan dan akan berpanjangan entah sampai bila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tinggi imaginasi ko yek mangkuk......

      Delete
  20. "there is no muslim,christ,jewish,malay,chinese or indian..there are only have good person and bad person"quote from i am khan.

    ReplyDelete
  21. Org Indonesia tak cari rakyat Hong Kong dgn buluh runcing ke? Ada lempar najis kat kedutaan Hong Kong di Jakarta?

    ReplyDelete
  22. prasan tak, kalo kes dera yang teruk2 punya mesti hasil kerja kaum tu.. kaum tu ada masalah mental ke ek? or mmg secara semula jadi rasa kaum dia hebat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat arab saudi ada kes dera sampai mati..cina jugak ke? Ini semua individual perception je, kalau ko betul2 benci cina mmg ko akan cari kesalahan orang2 cina je

      Delete
    2. yes cina memang suka mendera orang gaji, individual perception kepala bana kau

      Delete
  23. apsal kat malaysia takde maid lawa camni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab Malaysia negara Islam

      Delete
    2. ade,cume kau je yg xpenah tgk..pakcik aku kwin dgn maid die laa dl..alang2 dok srumah kawin trus sah2 halal..muke agnes 2..mude 20taun dr pkcik aku..

      Delete
  24. jana sehingga usd300 sehari tanpa modal! buka,copy & paste link di mana2 saje, x try x tau!

    http://bit.ly/1dZekft

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails