Tuesday 28 January 2014

Serius LOL - Sebuah Lagi Cara Berurusan Dengan Orang Bangang Double Park Di Malaysia


Dangerous

Do not try this at home if you don't have a 4WD dan tidak peduli keselamatan pemandu lain. Tak se epik cara berurusan dengan si bangang double park minggu lepas

15 comments:

  1. Ni lepas ni mesti ramai yg bikin neyhh...

    ReplyDelete
  2. Lepas ni driver myvi tu takkan double park dah tu..haha

    ReplyDelete
  3. org lain yg mungkin langgar kereta tgh jln tu mm mn? ko pon sm

    ReplyDelete
  4. Lepas tekak ngko jer, Abes Jalan tu biar jem???

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis tu pemandu 4x4 tu nak tolak balik myvi tu ke dalam??? Ceh.. Sapa suruh park macam tu

      Delete
  5. sepatutnya tolak lagi sampai myvi tu block suma lane jalan. pengajaran yg x bole dilupakan seumur hidup

    ReplyDelete
  6. driver 4x4 tu pun sama bodoh ngan driver myvi

    ReplyDelete
  7. semua yg parking dkt situ bodo piang.

    ReplyDelete
  8. Driver 4wd tu pun sama je bodoh..sebab x fikir org tgh jalan tu x pasal2 je jem.. ni yg panggil a pot calling a kettle black

    ReplyDelete
  9. Tanpa berkata apa-apa dia melentikkan tubuhnya, mengangkat punggungnya ke atas. Aku mengikut pergerakakan dengan tanpa perlu mencabut batangku yang terendam tertanam dalam di rongga anusnya. Aduh! Macam sebuah mimpi yang menjadi nyata! Aku mengongkek duburnya dalam keadaan dia menonggeng begini. Posisi yang mencapai tahap yang paling tinggi dalam perlakuan meliwat dubur seorang wanita! Hanya dalam dua kali sorong tarik, batangku menggeleding dan badanku seakan kejang tersimpul.

    Mataku berpinau-pinau dan seolah semua pergerakan terhenti. Kutunjalkan seluruh panjang batangku ke dalam duburnya sedalam-dalam yang mungkin. Dan.. Boom!! Seolah-olah dunia ini pecah meletup bersepai di hujung batang zakarku. Pancutan mani yang pekat melecut-melecut keluar tanpa henti setiap kemutan buah zakarku. Lubang anusku terkemut-kemut begitu rapid sekali, dan air mani putih pekat meledak memenuhi ruang duburnya..

    Oohh! Aku melepap jatuh terbaring di tas belakangnya, dan membiarkan konekku terus berendam menikmati kenikmatan saki baki titisan mani menitis keluar dalam pancutan yang kian lemah dan kecil. Aku rasa lebihan air maniku meleleh keluar dari duburnya membasahi kedua biji buah pelirku dan membanjiri rekahan punggungnya. Kepalaku menjadi berat, anggotaku lemah dan aku terus terlena di atas belakangnya, sambil konekku masih tercucuk lesu terendam di dalam duburnya, masih throbbing dalam denyutan yang kian lemah tenaganya..

    ReplyDelete
  10. ni pasar malam cina kat cheras ni kan..

    ReplyDelete
  11. harap dua driver ni pupus dan tak membiak

    ReplyDelete
  12. bodoh...pakai 4x4 itu pun xpandai nak keluar..

    ReplyDelete
  13. cina bodoh mmg parking macam tu pu. tak percaya cina, semua tempat tu penuh dgn cina. mana belajar ntah parking mcm tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails