Wednesday 12 September 2012

Serius - Bekas Peserta America's Next Top Model Kini Penagih Tegar (6 Gambar)


America Next Top Addict

Kami ingat melakukan disclaimer. Kami dulu minat menonton rancangan America's Next Top Model kerana ianya sebuah rancangan yang sangat anjing betina. Tetapi macam American Idol kami lama-lama jadi bosan kerana ianya benda yang sama diulang banyak kali. Tambah raging apabila awek yang paling hot tak menang tak yang WTFBBQ pula dipilih oleh Tyra Banks.

Jael Strauss (28) ialah peserta musim ke 8 yang kami ingat sangat kerana beliau bersuara serak basah dan mempunyai masalah peribadi. Beliau mengaku mempunyai masalah penggunaan dadah dan ketika rancangan dirakam seorang teman beliau meninggal dunia kerana overdose. Ini cerita 6 tahun dahulu dan kami terkejut apabila membaca laporan berita Jael kini hidup sebagai seorang gelandangan kerana ketagihan dadah jenis Methampehtamine yang tegar. Beliau dahulu seorang wanita yang kurus tetapi kini kelihatan semakin kurus seperti banduan kem Auschwitz . Kulit muka dan badan beliau kini dipenuhi parut dan keruping yang merupakan kesan penggunaan Meth jangka panjang.

Beliu kini cuba diselamatkan abang dan ibu beliau dari terus hidup sebagai seorang penagih. Dengan bantuan Dr Phil (doktor yang kerap muncul di dalam rancangan OPRAH) , keluarag Jael berharap beliau dapat diselamatkan sebelum meninggal dunia. Kami di Blogserius berharap beliau dapat membebaskan diri dari terus dibelenggu ketagihan meth. Walaupun kami tidak minat beliau ketika muncul di dalam ANTM, kami tak sanggup melihat perubahan fizikal beliau yang sangat sadis!





Laporan asal HuffingttonPost

19 comments:

  1. sbb dia pijak buku. skng dh trima balasan. jadi penagih.

    ReplyDelete
  2. masa depan dah gelap sbb hisap dadah... so lepas ni boleh la join porn industry utk cari duit

    ReplyDelete
  3. sial tu siap pakai baju GLASSJAW lagi pearrhhhhhggg!!!!

    ReplyDelete
  4. kami dulu pun layan ANTM awek2 skinny...sekarang kami layan kpop ...aha hah ha

    ReplyDelete
  5. yang bukan artis pon dh ramai yg lingkup sebab dadah meth..kat m'sia kita syabu..minah ni cun gak, klau tak bleh jd top model bleh jd model lain, cam model shpping complex ke..btw hope dia berubah..
    entri terkini: Akon Versi Kelate!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails