Monday, 13 January 2014

Serius - Amoo Hadji : Lelaki Terkotor Di Dunia? (12 Gambar)


Dayyum!

Amoo Hadji mungkin lelaki terkotor di dunia. Lelaki berusia 80 tahun yang menetap di Dezhgah Iran ini dikatakan sudah tidak mandi selama 60 tahun. Sungguhpun kulit beliau kelihatan seperti gonad gajah Amoo tidak mengalami masalah kesihatan. Ini mengejutkan kerana Amoo tinggal di kawasan yang kotor dan menghisap paip yang membakar tahi haiwan sebagai pengganti tembakau. 




Laporan asal Reddit


7 comments:

  1. ni tak mndi ni mesti bayar niat apa benda ni....

    ReplyDelete
  2. gambar kedua tu penis tak bersunat ke?

    ReplyDelete
  3. Kesian, mungkin takde air kot. Yang ni lagi terok, tak caya cube g sini

    ReplyDelete
  4. mengingatka aku pada lawan kurin masa kecik2 dlm pertandingan kungfu antarabangsa dulu.. hahaha

    ReplyDelete
  5. hisap tahi ?? macam la agaknya bau mulut orang ni

    ReplyDelete
  6. Hairan aku. X penah mandi dlm masa 60 tahun? Xkanlah xde air dlm masa tu. Sedangkan gajah pun mandi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails