Saturday, 17 November 2012

Serius LOL - Thanksgiving : Dari Penerbit Lagu Friday Rebecca Black


MY EARS!

NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! Make it stop.



11 comments:

  1. fakkk... aku tgk smpai abs video nih!

    ReplyDelete
  2. sesungguh nya gue tidak pernah dengar lagu yang liriknya sepersis tahi yang wangi....enak bener lagu ini ....kerana terlalu enak gue terus mereplay ini punya lagu ....jika dia membuat full album ...gue akan terus membelinya wohooo..wohooo go go go nicole westbrook go go go ...konet-konet (sila kunjungi blog gue di Konet-konet.blogspot.co

    ReplyDelete
  3. Aku nim kalu lagu2 kurang pengetahuan skek,, hah kalu bab2 agama aku berminat la jugak... kih3

    ReplyDelete
  4. Apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini Apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini Apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini Apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini apekah ini

    ReplyDelete
  5. tak berapa paham budaya omputih so tak rasa apa sangat dengan lagu ni, tapi bab buat microphone pakai drumstick ayam tu memang sangat disturbing

    ReplyDelete
  6. no rhymes in lyrics,
    awkward transitions in cinematography,
    the token black guy,

    perfect elements of a shitty songs.

    bila fikir balik, lebih kurang je macam artis malaysia cuba nak buat lagu raya versi moden.

    ReplyDelete
  7. http://www.youtube.com/watch?v=jn22uMXoyD4

    ReplyDelete
  8. best dowh lagu nih.. selambe korang kutuk.. awek dia comel.. lagu best.. "Oo O Ow.. Its Thanksgiving!"

    ReplyDelete
  9. ok xda masalah pun. tu mindset tu yg penting..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails