Monday, 22 October 2012

Serius LOL - Seni Tandas Malaysia Yang NSFW Tetapi LULZ


Genius!

Lucah juga lawak seni tandas ini tetapi ianya kelakar......... +1 vandalisme


 Laporan asal Twitter @ButohPakHang

32 comments:

  1. 1st!!! nah bisjut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bisjut kepala pantat ko!

      Delete
    2. kepala pantat rupa nya mcm mana??

      Delete
  2. first kot..x klaka pown...jangen jelez kiitew taww..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perasan first, bodoh tahap lembu..boooooo

      Delete
  3. pergh hensem mamat first atas nih!

    ReplyDelete
  4. KEPALA BAPAK KO!!

    ReplyDelete
  5. hahaha...bodo anjing! sume bangang! aku yg first kt atas tuh...ko plak nk name..puki!

    ReplyDelete
  6. butuh pak hang

    ReplyDelete
  7. hidup RAJA ANON !!! bersatulah kita demi org2 melayu!

    ReplyDelete
  8. first babi unta ~!

    ReplyDelete
  9. sedih la baca komen2 korang kat atas ni.. cam x berpelajaran jerk.. pe korang boleh duk merapu, duk mencarut tu?

    tiap kali ada orang baca komen korang tu.. tiap kali la korang dpt dosa.. best kan? *sigh*

    ReplyDelete
  10. sedih bila orng melayu kita dh nhilang adab... dunia akhir zaman~~ ps: bersatu anon utk negara

    ReplyDelete
  11. ramai betul calon2 ahli neraka berdasarkan komen2 anon nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu pun anon jugak pundek! hidup anon!

      Delete
  12. mari kita sama-sama ke nurrakka. nak tak? :)

    ReplyDelete
  13. ape pun x boleh!

    ReplyDelete
  14. aku dah dapat baca semua ip address korang, dan aku tgk semuanya dari cyber cafe. kalau korang duduk depan kom ada webcam, baik korang alihkan ke tempat lain sbb aku pun boleh tgk muke tahi ko tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. coh..bodoh ape ko ni?? sembang hebat..pundek!! moron u!!

      Delete
  15. fuck anon....hahahaha..

    ReplyDelete
  16. Maya Karin (Original)28 October 2012 at 03:20

    Saya tahu memang tempat itu (garaj Lotus) tidak boleh masuk dengan membeli tiket tetapi saya ada kenalan yang juga pemilik Lotus itu yang bawa saya ke situ. Kami hanya kenalan tetapi tidak bercinta. Apa yang pasti, saya ramai kawan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails