Saturday 27 October 2012

Serius Cool - Apartmen Terkecil Di Sweden (7 Gambar)


Kecil-kecil cili padi


Ini ialah apartmen terkecil di Lund, Sweden. Ianya hanya sebesar 12 meter persegi  (130 kaki persegi) dan dipenuhi dengan segala keperluan apartmen bersaiz normal. Sungguhpun ianya kecil sewa bulanannya tidak kecil langsung iaitu USD 370 (RM 1170) sebulan!



Laporan asal DesignMilk

16 comments:

  1. Ni bukan apartment babi.. Ni banglo.. Obeboooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap koto la beruk ni. nak pisang?

      Delete
  2. Bohonglah kalau saya kata tak sedih apabila tak henti-henti dilanda gosip sebegini. Ada ketika saya menangis juga. Paling kasihan tentunya ayah saya apabila terpaksa berdepan pertanyaan demi pertanyaan daripada kawannya, yang mahukan pengesahan mengenai gosip itu. Saya tak mahu buat dia bersedih. Seboleh-bolehnya, saya tak nak marah atau melenting apabila terus menjadi bahan gosip. Tapi sebagai manusia biasa, tak mustahil satu hari saya meletus juga kerana kesabaran ada batasnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. main bontot mcm anwar ibrahim ka?

      Delete
  3. Sebagai contoh, filem 29 Februari, filem ini bagus tapi mungkin kutipannya tidak begitu baik, begitu juga Bunohan yang saya sifatkan sebuah filem yang mempunyai sinematografi yang baik. Seperti yang kita tahu, lambakan filem yang dihadapi industri kita sekarang menyebabkan penonton menjadi lebih selektif dalam memilih filem yang ingin ditonton di panggung wayang dan maaf cakaplah, kebanyakan filem yang dihasilkan sekarang adalah rendah kualitinya. Sebenarnya, cukup susah untuk membuat filem kerana filem memerlukan penelitian yang lebih serta seseorang itu juga harus mempunyai ilmu bagaimana untuk menghasilkan filem yang baik serta berkualiti.

    ReplyDelete
  4. Well honestly I may rather have this one as my accommodation .. bilik aku sekarang approx 660 dollar and it doesnt even come with a personal kitchen!

    ReplyDelete
  5. Bodo! Patut cakap first la bongokkkkk!!!

    ReplyDelete
  6. apesal komen2 kat sini harsh sgt?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails