Saturday 20 October 2012

Serius Cool - Porsche Panamera Platinum Edition 2013 (14 Gambar)


Sweet!

Seminggu dua ini kami banyak mendengar cerita kereta Porsche Panamera dirompak sekitar Kuala Lumpur. Well that just proves that ianya kereta yang paling desirable sekarang dikalangan elitis Malaysia. Jika mahu  lebih elitis apa kata anda membeli Porsche Panamera Platinum Edition yang akan mula dijual hujung November ini. Ia akan muncul dalam dua variasi iaitu Panamera 4 petrol dan Panamera Diesel. Sebanyak lima pilihan warna diberikan oleh Porcshe iaitu hitam. putih, hitam metalik basalt, mahogany lacquer metalik dan kelabu karbon metalik. Harga saranan untuk edisi Petrol ialah Euro 79707( RM 316 649)  manakal edisi diesel pula Euro 87323  (RM 346 905)


 

Laporan asal RushLane

20 comments:

  1. maafkan saya, tiada niat untuk melukakan hati saudara-saudari..namun, saya ingin menyatakan bahawa saya adalah pengkomen terawal di blog ini..lantas saya menjerit "oh!" sebagai tanda keriangan.."hahaha" saya tertawa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ingin menambah serangkap pantun untuk dihayati bersama..terimalah saudara-saudari sekalian..

      kereta "porshe"idaman hati,
      nampak megah di atas jalan,
      janganlah "anon" terasa mati,
      janganlah juga rasa terkilan.

      Delete
    2. budi bahasa budaya anon.

      *Dari Anon yg Insaf dan budiman

      Delete
    3. ye... kami dah insaf... lpas ni kalau pompuan komen dah takde dah kami nak melucah... tapi masalahnya ada lagi parasit yang tertinggal... hmmm sabo jelah

      Delete
    4. argggggggg!!aku perlu mencarut!kt mne ruang utk aku mncarut!!

      Delete
    5. melayu bodoh..xkn mmpu beli kreta ni..chinese je yg mmpu..long live chinese..

      Delete
    6. brader cool mmg cool lah... tapi kereta barat tak minat sangat, aku lagi minat kereta jepun. tak dapat beli kereta yg betul2 jepun, beli wira convert evo pun jadilah

      Delete
    7. It's just a car. American car or Japanese car ALL are Made In TAIWAN. LuLz.

      Delete
  2. Replies
    1. terlebih dahulu, aku ingin meminta kemaafan seandainya kata-kata ini bakal mengguris hati engkau..namun, hati ini tidak dapat membendung rasa benci terhadap penulisan dan ejaan engkau yang kelihatan seperti kanak-kanak terencat minda.."huhuhu" hatiku berduka..minta engkau belajar menulis dengan lebih efektif dan relevan..

      Delete
    2. eee... rasenye Anonymous tak perlu buat baik laa... yang pakai id suma bodo... nanti dorang plak berkuasa komen benda mengarut

      Delete
    3. waktu tu la kita perlu nasihat mereka pulak. dapat pahala. saling mengingati kan budaya anon.

      Delete
    4. Nak nasihat kt blog agama rasanya xperlu sbb diorg jga pnulisan.blog ni anon byk yg nakal. Umat Muhammad saw aptutnya da'i yg boleh bg contoh pd nonmuslim.moh kita brubah :)

      Delete
  3. alhamdulillah semoga hati kite sume dibersihkan dan dijauhkn dr perkataan, perbuatan yg boleh membawa dosa

    ReplyDelete
  4. apa nih seat macam seat Gen2..tak platinum langsung!!

    ReplyDelete
  5. persatuan anon menjadi sopan apabila melihat gambar DSN d header

    ReplyDelete
  6. Kepala bapak ko

    ReplyDelete
  7. versi biasa pun dah 1juta...ni klu masuk malaysia mesti 1.5juta..harga saranan tu Euro 79707( RM 316 649) klu kt malaysia ni baru lepas beli bm 3series

    ReplyDelete
  8. aku suke tahi obe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails