Thursday 25 October 2012

Serius - Lelaki Khayal Dadah Makan Jari Sendiri


Oh my gawd!

Lately di USA banyak kes manusia menjadi Zombie ketika khayal akibat pengambilan dadah. Anda tentu masih ingat kes lelaki memakan muka seorang gelandangan setelah mengambil dadah yang diberi nama Bath Salt. Yeah..... aku ingatkan Bath Salt memang sabun garam untuk mandian tetapi rupanya ianya dadah psikotik terbaru yang mempunyai kesan seakan kokain dan amfetamin. Hari ini kita ada satu lagi kisah seorang penagih yang menjadi "zombie" dan memakan jari sendiri kerana terlalu khayal. Jargget Washington (29) dari New Jersey ditahan pihak polis setelah mereka meneriam aduan orang ramai tentang kelibat seorang lelaki bogel yang cuba mencuri kereta. Ketika ditahan Jargget baru sahaja gagal mencuri sebuah kereta yang dipandu di atas jalan raya. Selepas ditahan beliau dimasukkan ke dalam kereta peronda. This is where things get pretty crayyyyy

Polis kemudian membawa beliau ke hospital untuk menerima mengenalpasti sama ada beliau mempunya masalah mental. Sampai di hospital Jargget menjadi semakin agresif dan mula meludah pegawai polis yang menahannya. Beliau juga mula menggigit pergelangan tangannya sendiri untuk melepaskan diri dari digari. Melihat tingkah laku Jargget yang semakin agresif polis meletakkan beliau semula kedalam kereta peronda. Jargget kemudian membuang air besar di dalam kereta peronda sebelum membalingnya ke arah polis. Kemudia kerana terlalu high beliau menggigit, mengunyah sebelum menelan jari tangan beliau sendiri. 

At the end of the day beliau dimasukkan semula ke dalam hospital untuk menerima rawatan. Para doktor mengesahkan beliau khayal dengan dadah PCP. Laporan media tidak pula memberitahu sama ada jari yang digigit beliau dapat disambungkan semula.


Laporan asal HuffPo

21 comments:

  1. 1 Malaysia...hak tuihhh!!!

    ReplyDelete
  2. firstama!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. xde gmbar jari, bukti xde, kami mahu gambar

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Dada punya pasal.. high..

      Delete
    2. Tetek Punyer Pasal...

      Delete
  5. kepala bapak ko hitam! kepala bapak ko putih! kepala bapak ko coklat! kepala bapak ko biru! kepala bapak ko merah ! kepala bapak ko warna warni!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis kepala bapak ko kaler ape ? kaler taik?

      Delete
  6. harap2 dapat letak gambar jari yang dikunyah serta gambar tahi yang dibaling ke polis

    ReplyDelete
  7. "Berhati hatilah wahai ank muda"....kata papazola

    ReplyDelete
  8. beliau lupa kewujudan organ otak.. dadah musuh negara..

    ReplyDelete
  9. Nigga rupanya makan dadah ni.. no wonder laa...

    ReplyDelete
  10. dah kunyah and telan..habis nak sambung apanyaaa

    ReplyDelete
  11. Throwing Poop Guy kah ini ? hahaha

    ReplyDelete
  12. Macamana nak ubati penyakit masyarakat ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails