Saturday, 20 October 2012

Serius - Lagi Gambar Awek Gemok Menjadi Kurus (9 Gambar)


Tahniah..

Siapa sangka porkchop boleh menjadi swan. Pengguna REDDIT bernama PeacePunk89 berjaya mengurangkan berat badan dari 115 kilogram kepada 62 kilogram dalam masa 3 tahun. Impressif!  Oleh itu adik-adik sekalian kalau ada awek gemok di sekolah jangan ejek. Suruh dia slim. Mungkin ada awek cun disebalik lipatan lemak itu. 



Laporan asal REDDIT 

34 comments:

  1. Replies
    1. kepala babi hang. biskut kote keraih ada

      Delete
    2. melayu bodoh....long live chinese !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. hmmm ambik masa 3 tahun baru awek gemuk jadi kurus dan cun? lamanya... kenapa tak guna je cara yang lebih cepat dengan potong dan sedut je lemak2 berlebihan kat bawah kulit?

      Delete
    4. Melayu india cina semua tak guna,kasi sapu dari malaysia,ini jawa bangsa maharaja,bangsa berkuasa!

      Delete
    5. dia ni tak kenal dR Rozmey ni...tu yang 3 taon tu...

      Delete
  2. ATM 2-2 Kelantan

    ReplyDelete
  3. Wahh! Bagus. Kepada si gemok diluar sana, sila amik iktibar ye.

    ReplyDelete
  4. obe mohon tukar gambar najib. aku tengok muka dia rasa buasir!

    ReplyDelete
  5. Ketiak dia ada dekat rumah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketika la bodoh!!! Bodoh sangat kenapa?

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. delete komen...babi la tu. dah la pencacai MLM.

      Delete
    2. Aziz Yusof

      My blogs

      Nutrisi Untuk Kesejahteraan Hidup
      Hiburan masa kini yang menghangatkan

      About me
      Gender Male
      Industry Student
      Occupation Diploma
      Location Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia
      Introduction Assalamualaikum. Welcome to my blog. Welcome to healthy lifestyle. :) "For things to change, you have to change"


      org ganu kite budok diploma bakpo delete komennya... kantoi ke jadi anon hahahahaha

      Delete
  7. turun 62 kilo dalam setahun

    ReplyDelete
  8. bapak lama 3 tahun

    ReplyDelete
  9. pay 40,000 u will loss ur weight less than 2 month moron

    ReplyDelete
  10. 1st world success, 3rd world peoblem. Masyallah.

    ReplyDelete
  11. ขอแสดงความยินดี ..

    ใครจะมีความคิดจะกลายเป็นโปรคหงส์ ผู้ใช้ Reddit ชื่อ PeacePunk89 สูญเสียน้ำหนักจาก 115 กิโลกรัมถึง 62 กิโลกรัมใน 3 ปี ! Impressif ดังนั้นหากพี่น้องทุกคนมี Gemok มั่นคงในโรงเรียนไม่ Jibe ขอให้เขาบาง อาจมี Cun คงอยู่เบื้องหลังพับไขมัน

    ReplyDelete
  12. tak sangka boleh kurus dengan cepat. kawan saya makan herbalife dalam masa setahun pun cepat jugak kurusnya.. :)
    janji kena pandai jaga makan dan rajin workoutlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. awk...nk nenen

      Delete
    2. nenen x dak... karipap ada??? seguni aku boleh sumbat lam mulut hang...

      Delete
    3. saya minum Alpha Lipid SDII satu tin dh turun 5kg..
      xyah tgu setahun dah boleh dpt berat bdn yg ideal...
      berminat???... jom diet dan sehat!!!

      Delete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... 100% aku sokong ang...
      NO STAMINA, HOW TO FAK???

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails