Tuesday 23 October 2012

Serius Kreatif - Arca Haiwan Dari Beg Louis Vuitton (12 Gambar)


Waste

Jika anda sebuah syarikat barangan mewah apakah yang anda lakukan untuk menyambut ulang tahun ke 100 anda? Parti besar-besaran? Give away kepada pelanggan paling setia? Di Louis Vuitton mereka mengarahkan Billie Archilleos, seorang artis dari Britain untuk menghasilkan arca binatang yang dibuat dari beg-beg mewah mereka. Maka buluhan beg LV yang kita sedia maklum mahal dimusnahkan untuk menghasilkan sebuah koleksi arca yang diberi nama “Maroquinaris Zoologicae".

IN B4 "membazir baik bagi dekat Dr Rosmah"



Laporan asal Billie Archilleos
 

39 comments:

  1. Replies
    1. ko klu da kne tumbuk sekali kt muka, baru ko tau ape itu 1st..kbye!

      Delete
    2. ape yg oknye?cibai babi!!kbye!!

      Delete
    3. noob sila melacur di tempat lain.. kerana anda babi tua. sekian lah

      Delete
    4. adik carut - anda seekor rusa kehilangan ibu bapa

      Delete
    5. adik carut, lu memang sial lah...

      Delete
    6. err..yeke..knp ko cume ckp rusa?knpe xcakap seekor babi ke..jom la join mencarut..mcm abg carut..die adalah sumber inspirasi..

      Delete
    7. adik angkat cirit23 October 2012 at 18:11

      crit crit.. ahhhhh

      Delete
  2. .
    .
    .
    Christina Aguilera Doesn't Wear Underwear!

    ---------------------------------------------------------

    ReplyDelete
  3. ingin menyewa lori??klik disini dijamin murah dan servis terbaik..hahahahha....jgn marah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku nak sewa 2 biji lori..aku nk angkut babi satu lori..cibai anjing stgh tan, pukimak ko satu bakul, lancau bapak ko satu bakul..boleh x, SIAL???

      Delete
    2. ko ni manusia ker syaitan? bertopengkan manusia erk? dasar melayu tak tahu malu mencarut tak habis2.. sapa suke komen saya plz like

      Delete
    3. wei cibai babi..ko apehal?taik anjing btol...ko nk mampus makan pukimak, ko mampus sorg2..xyah ajk org lain..babi punye lancau anjing!!SIAL!!!

      Delete
    4. wehh keyboard warrior....dasar penakut. jom jumpe aku nak tumbuk muker ko. berani sgt kan? jumpe aku kat petronas tesco ampang jam 6petang. aku pakai bj kameja warna hitam, suar warna itam. aku tunggu. pengecut abg carut!!!

      Delete
    5. aku kt jb la puki babi..lai r...ko pegi pasar borong pandan, g cri kdai mkn satay taman molek..ko ckp..ko nk jumpa "jet kucing merah"..aku keje kt kdai CD dlm tu..lai r..aku nk ngk gak muke budak cibai mcm ko..laiiii rrrrrrrr..skg aku nk ngk, cibai babi mcm ko ke, aku yang keyboard warrior..

      Delete
    6. memang sah org JB@johor suker mencarut....buat malu la weh..... weh obe...ko pun budak johorkan??? buat malu weh...malu mak bapak sbb tak pernah ajar anak dia baik2 sampai mencarut2...ish2...

      Delete
    7. eh, cibai babi..ko mencarut buto ape ni?td ko kate xpuas ati ngn aku an..lai r, siallll...ko kasi pancung aku la pukimak anjing...setakat cibai bangsat mcm ko ni, xyah nk babit2kan negeri aku la..yang ko ngadap ni, aku sorg..xde kaitan ngn budak2 johor..aku tggu ko..ko yg xpuas ati ngn aku..ko dtg jumpe aku..aku xde hal la cibai...aku xlari pye..kedai CD pasar borong, jet kucing merah..brader satey tmn molek knl aku, rumah aku pun die tau..aku xlari pye..wei KEYBOARD warriorrr yang anjing lgi pukimak babi..lai r..

      Delete
    8. ok set, ko nak tunjuk pailang kan. besok aku turun jb.
      bajet ko kuat la, aku xgoyang la. ko budak sempang mana, da lama aku xpancung budak baru nak up mcm ko.

      Delete
    9. wei pukimak..aku ckp ko cari aku kt pasar borong pandan la sial..ko reti bahasa ke xreti?bodoh mcm babi ek ko ni..lai r..pailang...lutut gua goyang.......takutnyeeeeeeeeeeeeeeeeee..hahahaha..SIAL!!!!

      Delete
    10. adik angkat cirit23 October 2012 at 18:12

      aaahhhhhhhh

      Delete
    11. kesian betul tgk budak melayu.gangster2 keje kedai cd je.ingat keje engineer petronas ke,ptd ke,akauntan bank negara ke.kesiaaaaan

      Delete
    12. Dah la miskin duit.. papa kedana.. miskin adab susila.. miskin agama.. miskin ... miskin.. miskin.. kesian weh..

      Delete
    13. wahh, mnarik!
      *mkn popcorn

      Delete
    14. budak jual cd haram miskin??korg g research dlu..baru ckp..boleyyyyy??

      Delete
    15. miskin pahala.. sah2 duit gaji xberkat... biasa la manusia kufur nikmat,..boleyyyyy??

      Delete
    16. Abg baik,jgn ckp org johor gitu,yg lg baik pun ada. Tp klw yg cacat otak mcm tu bikin busuk org johor ja... Cabar bkn main,letak la muka sniri,nk tau gak dia punya keras mcm mn. Jet kucing merah yg dia sebut....alahai bdk2 br kenal internet.

      Delete
    17. dh 2 tahun lbh aku tggu kesudahan cite korang ni....cite bg abih la....mcm movie plak rsa ni...fapfapfap..

      Delete
  4. Replies
    1. abg carut (penolong kanan freemason-fuck u)23 October 2012 at 16:20

      kreatif pukimak ko la...tu smua ngarut..agenda freemason!

      Delete
  5. third

    nak colour?

    ReplyDelete
  6. sape nk tengok, babi!

    ReplyDelete
  7. LV Handbag.. design bag macam makcik makcik.. tp harga macam nak beli kapal terbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la ko makcik mak cik! ko yg makcik tak prasan kew~~ ak sebagai pengguna tegar LV terasa k~ puih!

      Delete
  8. honestly, ak x berminat lansung ngan beg ni. kalo ad yg nk ngorat ak ngan bg hadiah mhl2, pliz, NOT this beg. cam riben merah ckp, cam mkcik2. agpon....... kat pasar mln leh dpt design sm tahan pon lm harga rm10 sajer..... ap? no class pkai beg cheap? ad ak kisah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus la yang xder class rembat pesar malam punya..hahaha.. sorrry la adik, makcik2 mmg classy..so kami pakai LV riban2..ada ak kisah LV pasar ko? huh!

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails