Friday, 26 October 2012

Serius Cool - Gambar Masjidil Haram Ketika Musim Haji Yang Menakjubkan


Literally "ramainya umat"

Wah sunguh menarik gambar dibawah. Puluhan ribu ubat islam di dalam ihram menunaikan solat di Masjidil Haram. Selamat Hari Raya Haji kepada pembaca Blogserius beragama Islam. 


Laporan asal Tweet  Ali_j786

21 comments:

  1. Allahu Akbar..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. Typo detected ! ubat = umat

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah :), pahala bagi post mcmni mr obe

    ReplyDelete
  4. Macam buih di lautan, ramai tapi tak berkualiti.. Mungkin ada satu peratus yg berkualiti, bertaqwa.. Berkat rumah Allah, umat Islam kat sini tak diapa-apakan.. Kalau kat tempat lain, lagi ramai drpd ni pun, senyum je yahudi tibai semua..

    ReplyDelete
  5. Tak payah nak maki2 org sgt.. Malaikat kiri kanan dok menulis je.. Awak pun belum tentu selamat.. Api neraka tu kalau dibuka sebesar jarum shj pada dunia, hancur terbakar dunia ni.. Dah rasa kuat nak lawan api neraka Allah? Dah rasa hebat nak kurang ajar dgn Allah? Kalau Allah tarik nikmat jari tu baru tau.. Nak menaip pun tak boleh.. Ingat, Allah Maha melihat.. Kalau diletakkan api neraka sebesar semut di bawah tapak kaki boleh menggelegak otak.. Di letakkan digunung, hancur gunung.. Setiap patah perkataan yg kita tulis semua Allah nilai.. Bila banyak memaki dan mencarut, tanda hati hitam, rahmat Allah tiada, hidayah Allah tiada.. Maka tunggulah balasan neraka Allah nanti.. Siapa yg nak mempersendakan ingatan ni, silakan.. Nak tgk sejauh mana, seberapa hebat dia nak lawan Allah.. Anonymous pada manusia, tidak pada Allah.. Nak cabar kekuatan dan kekuasaan Allah? Silakan.. Nak cabar Maha Qahhar dan Maha Jabbar Allah? Silakan.. Nak cabar kemarahan dan kemurkaan Allah? Silakan.. Masing2 tanggung.. Azab Allah sgt pedih.. Azab Allah tak menunggu di akhirat, bahkan boleh berlaku di dunia.. Sila persendakan peringatan ini, kalau nak terjun ke neraka Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well said. Semoga ramai pembaca blogserius dibwrikan hidayah. Jangan memaki sesama sendiri tanpa hala tujuan. Dan semoga Obe sendiri pun lebih sensitif sgn apa2 yang nak sharekn. Kita Melayu dan yang lebih penting kita Islam.

      Delete
    2. Ana mohon share ya usturd.

      Delete
    3. Hek eleh main copy paste je?serbanistas takdak kualiti pegi makan tutti fruti laa #tilljannah

      Delete
  6. anon 1836 tulis ni untuk sapa? 6 komen semua takda tulis benda tak elok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia bagi peringatan je kot.. Takut2 nanti dalam entry Masjidil Haram ni pun org nak mencarut jgak.. Hmm.. Well, thanks to him..

      Delete
    2. oh.. perasan juga takda plak komen org ckp first, lepas tu mencarut bagai. yup, hope in mankind, restored.

      Delete
  7. Subhanallah.. AllahuAkbar!!

    ReplyDelete
  8. AllahuAkbar=Allah maha Besar...tapi kenapa masih menagih kepada manusia..Maaf zahir Batin

    ReplyDelete
  9. bayangan ketika di padang mahsyar...

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah Suatu masa akan sampai...SubhanaAllah...

    ReplyDelete
  11. Bila agak nya Brother Anuar Bin Ibrahim boleh kesini agaknya?

    ReplyDelete
  12. Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
    Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
    Harga serendah RM1.00/pcs.
    Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
    Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
    http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails