Wednesday, 4 September 2013

Serius Klasik - Gambar Kuala Lumpur Di Awal Kemerdekaan Negara (20 Gambar)


Merdeka!

Di bawah ialah bukti empirikal bahawa Kuala Lumpur sekitar 50-70an adalah jauhhhhhhhh lagi cantik dari KL sekarang. What the hell happpened man?




Laporan asal Skyscraper City

30 comments:

  1. development happen dude. uncontrolled development by those f**king capitalist and opportunist

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best ptc sites,online earning without investment. Free register : http://goo.gl/VvhFw
      Paid To Click is a simple form of marketing where advertisers pay you to visit their websites (usually around 0,001 to 0,01$ per website). The whole process is organized by PTC sites witch operates as middleman`s between advertisers and people who are looking for a way to earn some extra money online.

      Paid To Click is very popular way to online earning because no specific knowledge or any investments are required. That means everyone can do that. There are just few very basic things you need before you start and you probably already own them.

      Here is what you will need:
      • Computer with internet connection - if you are reading this guide I assume you have it;
      • Email Address - you will need one to sign up for an accounts in PTC sites;
      Free register : http://goo.gl/VvhFw
      This method to make money online will take patience, but if you stick with it. You will make money, guaranteed. Its free so you've nothing to lose.
      Search google the strategies how people earn dolars daily with this site

      Delete
  2. gambar masjid negara - depan masjid tu sekarang dah tak bersih mcm dlm gambar ni,kotor.
    gambar medan pasar - 2013, jalan tu dah ditutup,bas dan kereta tak boleh parking situ.guna utk jalan kaki je
    gua tiruan taman tun - dah tak wujud

    ReplyDelete
  3. serius katakan, korea selatan (utara) pada masa tu lebih teruk dari Malaysia... tapi lihat sekarang macamana?

    ReplyDelete
  4. kebanyakan bandar kat europe mana ada bangunan tinggi2 , dalam kepala hotak orang malaysia asal bangunan tinggi je negara dah maju.. sampah buang ikut tingkap kereta jugak.. mentaliti sama je dengan penduduk dhaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maju =...eknomi rancak. Ye. Bangunan tinggi tanda negara maju. Bangunan tinggi cara utk maximumkan aktiviti pmbangunan. Common sense sangat.
      Tengok New York. Bangunan kemotot ke?
      Nak bangunan rendah ada aje. pegi Kabul... Karachi ke...

      Delete
    2. europe takde bangunan tinggi pun maju jugak

      Delete
    3. Malaysia negara kecil, sbb tu kena ada sesuatu yang gah supaya lebih dikenali, orang luar pun kalau cakap klcc, baru dia tahu malaysia, baru pelabur luar yakin.

      Delete
    4. Kalau tanah luas takde sebab nak buat bangunan tinggi2. Amsterdam relak je bangunan rendah2.

      Delete
    5. Makin tinggi makin nak kiamat sialll .

      Delete
  5. rentetan kenaikan harga minyak http://i.imgur.com/uFeBC.jpg

    ReplyDelete
  6. syukur malaysia masih aman.ekeke

    DAKOTA JOHNSON erotic movie coming true : -

    http://gossipmasta.blogspot.com/2013/09/dakota-johnson-unrated-movie.html

    ReplyDelete
  7. indah nya dunia x jam. aq seorang je ke perasan yg ada iklan ovaltine kat situ? aq percya rmai budak 80an mnum ovaltine time zman kcik2 dulu..hehe.. ttiba rndu zman masih kanak2.

    ReplyDelete
  8. apasal lagi bersih dengan jalan lagi cantik?

    ReplyDelete
  9. gamba no 3 SMK Bacteria (Bacteria Institution - B.I) kat blakang stadium.

    ReplyDelete
  10. yang penting zaman tu xde bangla ngan nepal

    ReplyDelete
  11. and indons too -..-

    ReplyDelete
  12. inilah di katakan peredaran zaman.........

    ReplyDelete
  13. serius taiping

    ReplyDelete
  14. Sumber info terkini dan sensasi bola sepak malaysia http://cantikpermainan.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Tenang je tgk gambar lama Kuala Lumpur.. Nampak rasa selamat, tak mcm sekarang penuh dgn warga asing dan kes ragut terlalu banyak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails