Monday 30 September 2013

Serius LOL - Persatuan Paling Unik Di Malaysia


Eksklusif!

Di Malaysia kita ada persatuan pribumi songkok tinggi dan persatuan Isteri poligami solehah. Ini semua kelab yang mainstream. Kami rasa kami baru temui kelab paling hipster di Malaysia. Kami tak boleh join.

Thanks Fazrul Izwan




Laporan asal Fazrul Izwan

27 comments:

  1. Replies
    1. yooo waris waris waris berkonkek konkek

      Delete
    2. waree...waree.. rege rokok naek bertingket2..naik bertingket2..50sen kocik bonar.. seringget sotongah bini PM sonyum lebor...

      Delete
  2. tahun ular..
    1977 , 1989 , 2001 , 2013

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. obe tahun babi laa...lagi mau tanya,ngok!

      Delete
    2. ade sape sini tahun kotei?

      Delete
    3. salah, Babi tu lahir tahun Obe, sekian

      Delete
  4. Persatuan Anak Kelahiran Tahun Ular Malaysia (PEKETUM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. DOWNLOAD TONGKU, SEMBAH PATIK HARAP DI UPLOAD

      Delete
    2. nie geng MINAHKUMARI nie...

      Delete
  5. Korang dah main FIFA 14? tengok review kat sini

    ReplyDelete
  6. Memaki dan mengaibkan pihak tertentu bukan cara terbaik untuk menunjukkan bahawa kita moden dan berteknologi....jangan SERONOK MEMPAMERKAN KEBODOHAN DIRI....

    ReplyDelete
  7. bila org nak merapu..ada je yg jadi baik..come on la beb.. aduhai jah!!!

    ReplyDelete
  8. KUALA LUMPUR: DAP pada Isnin melantik semula Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari sebagai Pengerusi Interim parti negeri Kedah.

    Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, pelantikan semula itu selepas pemilihan semula Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) parti pada Ahad.

    “Zairil sebenarnya sudah pun dilantik sebagai Pengerusi Interim DAP Kedah sebelum ini pada Mei lalu, tetapi kita melantik beliau semula selepas kita mengadakan pemilihan semula CEC semalam (Ahad),” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat DAP di sini, Isnin.

    Pada 30 Julai lalu, Pendaftar Pertubuhan (ROS) mengarahkan DAP mengadakan pemilihan semula kesemua kerusi dalam CEC selepas badan itu tidak berpuas hati dengan penjelasan parti berhubung isu yang melibatkan pemilihan CEC.

    Menurut Lim, pemilihan semula CEC pada Ahad turut memutuskan supaya menubuhkan Jawatankuasa Perlembagaan DAP yang diketuai oleh Setiausaha Organisasi Kebangsaan parti, Anthony Loke.

    “Penubuhan jawatankuasa ini bertujuan untuk perancangan dalam membuat perubahan terhadap perlembagaan parti mengikut perkembangan semasa.

    “Pada masa ini, kita melihat dalam pemberian notis oleh pihak parti. Sekarang ini adalah zaman ‘Internet’ jadi kita tidak perlu tempoh yang panjang untuk memberi notis kepada para perwakilan,” katanya.

    Sementara itu, Loke berkata, konvensyen parti negeri akan diadakan bermula dari 30 November sehingga 12 Januari tahun depan.

    “Konvensyen negeri pada 30 November akan diadakan di Negeri Sembilan, diikuti 1 Disember di Pulau Pinang dan Perlis.

    “Selepas itu, di Melaka (7 Disember), Perak (8 Disember), Pahang (14 Disember), Selangor dan Kuala Lumpur (15 Disember), Sabah (11 Januari 2014) dan Johor (12 Januari 2014),” katanya.

    Loke berkata, konvensyen negeri hanya boleh dilakukan bermula 30 November disebabkan oleh perlembagaan parti yang menetapkan supaya perlu memberikan notis lapan minggu kepada para perwakilan sebelum ia diadakan.

    Beliau menjelaskan bahawa kebiasaannya konvensyen negeri diadakan pada setiap Ahad dalam tempoh dua bulan.

    “Tetapi disebabkan oleh ROS mengarahkan supaya pemilihan CEC diadakan semula, maka kesannya kami terpaksa mengadakan konvensyen negeri ini berturut-turut dalam tempoh lima minggu pada Sabtu dan Ahad,” katanya.

    Ditanya mengenai status konvensyen negeri di Sarawak dan Kedah, Loke berkata, Sarawak sudah pun mengadakan konvensyen pada Jun lalu manakala tarikh konvensyen negeri di Kedah akan ditetapkan kemudian berikutan Zairil baru sahaja dilantik semula sebagai Pengerusi Interim parti negeri.

    “Kita melantik semula Zairil untuk mengetahui jawatankuasa interim di Kedah dan ada tempoh enam bulan untuk menetapkan tarikh bilakah konvensyen di negeri itu akan diadakan,” katanya.

    Zairil juga merupakan wakil tunggal Melayu yang dipilih menyertai kepimpinan tertinggi DAP pada pemilihan semula CEC parti pada Ahad.

    ReplyDelete
  9. ak dtg nk baca post bkn berita mana petik tah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa suh baca..scroll down jek..anon senget mmg suka wat macam tu

      Delete
  10. post berita plakkk

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. bukan ulaq, tahun babi la babi

      Delete
  12. siapa lahir tahun dinasour?

    ReplyDelete
  13. Ayam Berak Kapur2 October 2013 at 06:11

    Aku lahir tahun hadapan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails