Friday, 13 September 2013

Serius Fakta - 13 Peristiwa Hitam Yang Berlaku Pada Friday The 13th


Selamat Hari Jason Vorhees

Hari ini ialah Jumaat 13 Haribulan. Mari lihat apakah peristiwa hitam yang berlaku pada hari yang dianggap sial ini.




Laporan asal EgoTV

40 comments:

  1. konek aku melecet pon 13 hb jugak.. tak masuk dalam list ni pon.. apeda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. len kali klu anda nk menoceng kne pki sabun yg ada pelembab, bru x melecet kulit konek kite yg sensitif ni..

      yg benar:
      dr ismail thamby

      Delete
    2. mende ko ni . tumbuk pala kang

      Delete
    3. apa brg tumbuk, libas pki pala pitok hang ja,bru steady...hahaha

      Delete
    4. nak kulum boleh?

      Delete
  2. yang percaya tu memang *&%#$....
    Jumaat adalah hari yang baik untuk kita....

    ReplyDelete
  3. yg last tu mcm taik keras

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang nmpk mcm taik deepshit

      Delete
  4. Hidup anons!! Nah bisjut and royi for everyone!

    ReplyDelete
  5. mana budak bandung laici gay tu? tak promote blog gay dia ke arini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..Ayat cm haram jad..lu pn satu, tb2 g tringt die nk wat ape..HAHAHA!!!

      Delete
  6. eemmm....ahhh....emmmm...ahhh.....ermmmmm...ahhhh...

    ReplyDelete
  7. Judul yang keren dengan daya mistis sehari2

    ReplyDelete
  8. Mintak tolong anon yg bodoh2 kat atas ni hentikan komen yg terlalu bangang dan cilaker...korang ni anak haram ke????sape balas komen aku mak dia lesbian tua kaki syabu ,bapak anak pungut chow kit...bangsat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku bapak kau

      Delete
    2. well,this is awkward..im the grandfader..

      Delete
  9. ANON2 CILAKE DAH KEMBALI...MENYEMAK DENGAN KOMEN2 BANGGANG ABADI SAMA MCM KAT BLOG PENIRU PENPATAH BANGSAT TU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey anjing,kau tu celaka laknatullah,ko lahir hasil penzinaan mak ko dan sayitan yg direjjam...

      Delete
    2. hoii anon bangsat kat atas aku ni..ko ni bangang ke bodoh..anjing mana reti menaip dan membaca...agak2 nak ckp org..ko la anjing dan ko lahir dari perzinaan bapak ko dngan boyfiend abah ko

      Delete
  10. 1sssstttttttttttttttt..............

    ReplyDelete
  11. sapa yg hitam???

    ReplyDelete
  12. 13 Mei 1969 peristiwa berdarah di Malaysia and The Nuri crash on Friday is the ... July 13, 2007 - 6 RMAF personnel perished when a Nuri crashed at gunung Bunga Buah nearby Genting Highlands.

    ReplyDelete
  13. 13 september 1972 - mangsa di gunung andes tu jadi kanibal

    ReplyDelete
  14. Effi Obefiend, blogger blog Serius... hina di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung BN - Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong namun mengeluarkan kenyataan menghina yang melampau tidak sepatutnya terbit dari mulut kita sebagai warganegara Malaysia. Begitulah yang berlaku kepada seorang pemilik akaun Facebook dikenali Effi Obefiend yang dengan beraninya menghina secara langsung kedaulatan Yang di-Pertuan Agong. Adakah patut dia menyamakan Yang di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung kerajaan? Di atas ialah beberapa kenyataan keterlaluan Effi Obefiend yang amat tidak matang dan angkuh.
    Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/06/effi-obefiend-menghina-yang-dipertuan.html#u2I8xHJjlvMHILdP.99

    Effi Obefiend, blogger blog Serius... hina di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung BN - Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong namun mengeluarkan kenyataan menghina yang melampau tidak sepatutnya terbit dari mulut kita sebagai warganegara Malaysia. Begitulah yang berlaku kepada seorang pemilik akaun Facebook dikenali Effi Obefiend yang dengan beraninya menghina secara langsung kedaulatan Yang di-Pertuan Agong. Adakah patut dia menyamakan Yang di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung kerajaan? Di atas ialah beberapa kenyataan keterlaluan Effi Obefiend yang amat tidak matang dan angkuh.
    Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/06/effi-obefiend-menghina-yang-dipertuan.html#u2I8xHJjlvMHILdP.99

    Effi Obefiend, blogger blog Serius... hina di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung BN - Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong namun mengeluarkan kenyataan menghina yang melampau tidak sepatutnya terbit dari mulut kita sebagai warganegara Malaysia. Begitulah yang berlaku kepada seorang pemilik akaun Facebook dikenali Effi Obefiend yang dengan beraninya menghina secara langsung kedaulatan Yang di-Pertuan Agong. Adakah patut dia menyamakan Yang di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung kerajaan? Di atas ialah beberapa kenyataan keterlaluan Effi Obefiend yang amat tidak matang dan angkuh.
    Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/06/effi-obefiend-menghina-yang-dipertuan.html#u2I8xHJjlvMHILdP.99

    Effi Obefiend, blogger blog Serius... hina di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung BN - Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong namun mengeluarkan kenyataan menghina yang melampau tidak sepatutnya terbit dari mulut kita sebagai warganegara Malaysia. Begitulah yang berlaku kepada seorang pemilik akaun Facebook dikenali Effi Obefiend yang dengan beraninya menghina secara langsung kedaulatan Yang di-Pertuan Agong. Adakah patut dia menyamakan Yang di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung kerajaan? Di atas ialah beberapa kenyataan keterlaluan Effi Obefiend yang amat tidak matang dan angkuh.
    Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/06/effi-obefiend-menghina-yang-dipertuan.html#u2I8xHJjlvMHILdP.99

    Effi Obefiend, blogger blog Serius... hina di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung BN - Walaupun membenci parti Barisan Nasional (BN) dan Yang di-Pertuan Agong namun mengeluarkan kenyataan menghina yang melampau tidak sepatutnya terbit dari mulut kita sebagai warganegara Malaysia. Begitulah yang berlaku kepada seorang pemilik akaun Facebook dikenali Effi Obefiend yang dengan beraninya menghina secara langsung kedaulatan Yang di-Pertuan Agong. Adakah patut dia menyamakan Yang di-Pertuan Agong sebagai anjing dan patung kerajaan? Di atas ialah beberapa kenyataan keterlaluan Effi Obefiend yang amat tidak matang dan angkuh.
    Read more at http://brojinggo.blogspot.com/2013/06/effi-obefiend-menghina-yang-dipertuan.html#u2I8xHJjlvMHILdP.99

    ReplyDelete
  15. stim nyeeeee

    :isu gossip hangat hari ini :

    isu hangat julia perez bikini terlampau
    julia perez bikini leaked

    isu hangat fida ibrahim buang tudung
    Fida ibrahim nekad tidak bertudung kembali

    ReplyDelete
  16. trimakasih infonya,,
    sangat menarik,,,
    mantap,,,

    ReplyDelete
  17. trimakasih infonya,,
    sangat menarik,,,
    mantap,,,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails