Monday, 23 September 2013

Serius Cool - BeatBoxSingh Dari Malaysia


Nice

Beatboxing dari seorang Singh......... 


17 comments:

  1. Replies
    1. hek eleh tu pun nak kecoh ke

      Delete
    2. eeeee ape la bodohnye kau ni.... memang sume org akan mati... yang x jamin tu masuk syurga.. bodoh bahlol telur babi... eeee ape ke bengapnye otak ko ni sakai.....

      Delete
  2. singh yg rilexxx....

    ReplyDelete
  3. ingat nk nyanyi lagu telur-telur tu.. haha...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. macam mak kau fuck

      Delete
    2. ko gembira ke dgn hidup ko???komen2 kt pos org komen yg mcm celaka...

      Delete
  5. aku pon boleh buat mcm neh. buat dgn lubang bontot aku je. xpyah tercungap2 mcm neh. kekeke. meh mic nak boh kat bontot aku. :D

    ReplyDelete
  6. macam bodoh, x sggup bgr smpai abes

    ReplyDelete
    Replies
    1. bgr tu mvm pantek mak lu laaa woiiiii

      Delete
  7. lama lama boleh challenge joseph polpo...:)

    ReplyDelete
  8. Just FYI, I'm memang noob lah. Baru setahun aku belajar beatboxing. Skrang nak cuba je buat video :D
    Also, Thanks for sharing. Really appreciate it :)
    Peace ^^

    ~Seyvaq SIngh

    ReplyDelete
  9. aku cuma support beatboxer melayu...

    ReplyDelete
  10. ape yang ko merepek ini setan !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails