Tuesday, 10 September 2013

Serius Cool - Deck House : Rumah Moden Di Janda Baik (16 Gambar)


Cantik

Deck House ialah sebuah rumah dua setengah tingkat moden yang terletak di Janda Baik Pahang. Rumah dengan keluasan 3980 kaki persegi ini mempunyai 3 bilik tidur dan 3 tandas. Bagi menikmati pemandangan hutan yang menyegarkan dinding rumah ini dibina sepenuhnya menggunakan cermin kaca. Boleh tahan. Siapa sangka ada rumah secantik ini di Janda Baik.



Laporan asal ArchDaily

14 comments:

  1. macam rumah edward cullen ja..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorg berlakon dekat sini la dulu kalau nak tahu

      Delete
    2. kan? baru nak cakap benda yang sama... koh koh koh...

      Delete
  2. mlm2 bole nmpk hantu bergayut atas pokok..or hantu tgk korg tdo lol

    ReplyDelete
  3. Awesome..

    Hi, sila follow blog sy kat sini.

    ReplyDelete
  4. mcm rumah dlm filem aku terima nikahnya

    ReplyDelete
  5. Nak bersenggama pun tak senang. Bilik transparent habis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. senggama apakah??????????????????????

      Delete
  6. too bad. away from social life

    ReplyDelete
  7. hail satan !!! 666

    -Gambar bikini soo wincci semasa miss malaysia Soo wincci in Bikini

    ReplyDelete
  8. filem aku terima nikahnya berlakon kat sini la...

    ReplyDelete
  9. dem scary tempat ni....

    ReplyDelete
  10. Rumah sewa di janda baik.. boleh hubungi 092330341 atau sms 0134073009.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails