Thursday, 20 December 2012

Serius WTF - Minyak Wangi Berdoa? : Pewangi Paling Islamik


What the?


Alhamdulillah. Kini ada minyak wangi dengan kandungan sangat Islamik! NOT! 

Thanks @Papaskizo for the LULZ


Laporan asal Twitter @Papaskizo

28 comments:

  1. dah x reti nak doa sendiri kot. doa pon dijual sekarang.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Esok order ngn aku. Harini tutup kedai

      Delete
  3. tajuk x sesuai la WTF tu LOL

    ReplyDelete
  4. macam la salah! macam jugak air semayang hajat,, slah ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pengasas tu xhensem cm model, mesti xde nk defend cmni

      Delete
    2. memang salah. you don't sell doa. or do you?

      awak memang sungguh kelakar.

      Delete
    3. awak ni memang sangat2 kelakar..serius kelakar :D

      Delete
  5. la....baca kat minyak wangi, lepas tu jual...pulak?

    ReplyDelete
  6. Nurmujahidah,"Istimewa dan diperkuat dengan Surah Yusoff BAGI MEREKA YANG INGIN MEMBERIKAN SERI PADA WAJAH" -> Kat sini PON DAH SYIRIK.

    ReplyDelete
  7. X habis2 jual agama. Tah ye tah tidak baca tu. Paling2 pun pasang cd surah yusof masa pengilangan minyak wangi. Mcm tu je. Sapa2 pun leh wat

    ReplyDelete
  8. Kompeni D'Herb ni memang fakap iklannya. Iklan2 diorang ni memang lucah & jual agama. Kat mana nak komplen yer? Report polis boleh tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngko ni pesaing bisnes dorg ke?

      Delete
    2. report dkt bang berahim perkasa,, konfem setel masalah,,

      Delete
  9. bukan pesaing,lia.
    dia rasa bertanggungjawab membetulkan kesilapan yang berlaku dalam masyarakat sekarang ni.

    kita ada tuhan yang kita boleh berdoa terus kepadaNya.

    tidak memerlukan perantaraan antara hamba dan tuhan itu adalah antara ciri paling kuat dalam kefahaman keislaman,yang membezekannya dengan agama lain.

    ReplyDelete
  10. Dah x reti nak berdoa sendiri ker? bisnes tu bisnes lah.... Ni smpai agama pun utk dijual... Bodohlakonurmujahidah

    ReplyDelete
  11. Ni anak owner sendayu tinggi..n suami kpd model bertudung ida nama die. Yg dlu popular ng iklan syampoo sunsilk hijau..xsangka jual brg mcm ni.

    ReplyDelete
  12. yeah, WAJIB cuba..
    tak cuba BERDOSA?
    meleis oo meleis ~

    ReplyDelete
  13. aku paling benci dgn peniaga melayu jenis mcm ni. jual nama Islam utk jadi kaya. tapi apakan daya... dunia akhir zaman, "akan sampai masanya org memperdagangkan agama..."

    ReplyDelete
  14. hurmmm...tak terkate tgk iklan mcm nih...x abes lg dgn ubat kuat abg lekatlah...skang minyak wangi doa plak..alahai....ape nk jdik lar....(^___^)

    ReplyDelete
  15. Apabila agama dipergunakan untuk kepentingan duniawi..

    ReplyDelete
  16. Macam setan.

    Meleis ni makin lama makin mengarut

    ReplyDelete
  17. wajib cuba?? perghh...jatuh hukum wajib tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails