Saturday, 1 December 2012

Serius Seleb - Megan Fox Selepas Bersalin (8 Gambar)


Megan MILFsang

Megan Fox bersalin lebih 2 bulan yang lalu, Bagaimanakah rupa beliau sekarang? Adakah hot lagi ataupun sudah jadi macam Nia Ramadhani dan Bryce Dallas Howard?




Laporan asal HotCelebs

23 comments:

  1. muka mekap tebal + photoshop plak tu. bila tgk full pict geli shiall

    ReplyDelete
  2. Ok lagi lah tu. Btw, dye kawin gn sape ek?

    ReplyDelete
  3. nak tau orng tu da beranak ke tak,tengok tangan.. kalau lengan besar semacam tu memang kompem beranak la.. macam fox nie ha.

    ReplyDelete
  4. peerrgghhhh....
    fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

    ReplyDelete
  5. mr fapson kat sini pun ada kakakaka... btw gambar kat bawah tu memang fake gila

    ReplyDelete
  6. Still hot after giving birth :)

    ReplyDelete
  7. http://blogyangkosong.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. takpe kulit huduh...ada bintik2....dari muka huduh dan ada bintik2...org tgk muka bukannye kulit dulu....yg penting dia 100 kali lagi cantik dari kebanyakkan org kita yg baru lepas bersalin....ekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails