Monday, 17 December 2012

Serius LOL - Apakah Yang Lebih Power Dari Nasi Kangkang?


Now you know!

Ye... kami dah jumpa benda lagi power dari Nasi Kangkang!

Thanks @Yuecchi86


Laporan asal Tweet @Yuecchi86

24 comments:

  1. Replies
    1. paklahtesl.blogspot.com untuk takut nak buat nasi kangkang

      Delete
  2. Tolak Nasi Kangkang
    Kasi jus perawan
    Pasti suamu tertawan

    *sekarang aku dah ada pantun untuk pidato sekolah tahun depan

    ReplyDelete
  3. apsal model suami sgt tua?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tokei sawit kot... skung slalu dapat durian runtuh

      Delete
    2. sebab yang biasa carik kangkang lain tu yang dah tua2, berduit tapi bini pun dah tak larat nak kangkang..huhuhu

      Delete
  4. teruk betul la peniaga skrg...!!! x agak2 nak bg iklan cmtu..buat malu betul! isk

    ReplyDelete
  5. pelik sungguh. dah tak de rasa malu dah masyarakat kita.. :(

    ReplyDelete
  6. ゴッドマーズではございません(・ω・)

    ReplyDelete
  7. cantik, ketat, tegang, rapat, kemut, penyut dan pejal...lol...
    designer banner nie mesti rujuk kt blog2 3GP...

    captcha: obecong ii

    ReplyDelete
  8. mkn bodoh rakyat malaysia nie...

    ReplyDelete
  9. Kawinlah ats dasar agame bukan fizikal kesimpulannye.ni longgar la hape la Sikit2 nk Bermadu

    ReplyDelete
  10. kalau lelaki tua macam tu, tak payah nasik kangkang tak payah jus perawan bagai... tiap2 hari kangkang saja pasti dia tak cari lain

    ReplyDelete
  11. hahaha orang tua dgn bini muda mmg la suka. apela nk jadi orang malaysia ni....
    http://www.myceloteh.com/

    ReplyDelete
  12. tomyam kangkang lagi power~ tak pasal2 dapat kad merah player malaysia~

    ReplyDelete
  13. semaken ari semaken menyampah aku tgk iklan2 tahap vangang mcm nih...

    ReplyDelete
  14. da mcam iklan viagra / vimaxx je..puihhh

    ReplyDelete
  15. Agaknye jus ni klu kemut,mau putus aku punye..huhuu

    ReplyDelete
  16. Resepi Rahsia Gulai Tempoyak Sedap, Enak & Lazat

    klik sini untuk tengok !!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails