Saturday, 15 December 2012

Serius Komik - Doomsday Prepper USA vs Muslim


#SeemsLegit

Apakah perbezaan Doomsday Preppers Mat Salleh dan Muslim seluruh dunia?



 



21 comments:

  1. indon obe babi bodoh anjing sialan....wallahualam....

    ReplyDelete
  2. wowwww !! kadang2 obe pun taw utk bdakwah :)

    ReplyDelete
  3. Menyoroklah kamu hatta dalam peti besi sekali pun.... malaikat maut tetap akan datang kepada kamu...

    ReplyDelete
  4. obe munafik. jgn tnye kt aku, tnye obe sndiri

    ReplyDelete
  5. admin...best artikel kali nie..singgahlaa ae ewksem.blogspot.com ade citer best gak.. :)

    ReplyDelete
  6. camne la brader blogserius ni buat duit eh???
    leh ajar tak?ehehe
    www.nukilan4u.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. kan? kalau si obe ni nak hina Islam, biar pi laq.nanti dia yang kena jawab dengan Allah kat Akhirat esok.

      Delete
    2. korang ni pun bersangka baik lah... nice entry what

      Delete
  8. ini entry yg aku paling suka. gud

    ReplyDelete
  9. nice...pendek dan padat entry kali nih...:)

    ReplyDelete
  10. tis is wrong man.. juz wrong...

    ReplyDelete
  11. the fuq ingat muslim je ke yg betul....fuck ass...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails