Monday, 31 December 2012

Serius LOL - #OhMyEnglish : Bukti Kualiti Kolej Swasta Semakin Sampah?


#OhMyEnglish

Kalau iklan dah macam ini punya teruk, bolehkan kita serkap jarang cakap kolejnya pun pasti takde kualiti?

Thanks @adliazaddin


Laporan asal Twitter @adliazaddin
 

18 comments:

  1. IT system slurrrrpp!! Hmmm...

    ReplyDelete
  2. Macam mana nak bagi orang pandai kalau diri sendiri kurang pandai.... :P

    ReplyDelete
  3. pergh yuran rm9,800 only tapi hampeh quality

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. dia ni mmg bodoh xhbis2 bini aq bau petai sedangkan dia sendiri mulut bau petai pun masih2 xsedar diri lg.

      Delete
    2. Nak top le die. Layankn aje le.

      Delete
    3. Huhu sok dpt bini mulut bau petai bau tau.

      Delete
  5. confim nie kt kuala langat ...

    ReplyDelete
  6. ni kat banting selangor...

    ReplyDelete
  7. silap dorang tk cek dulu masa tempah design banner tuh.

    bangang...

    ReplyDelete
  8. xboleh nilai kolej dier mcm tu... maybe IT dier power.. BI jer kurang skit..

    ReplyDelete
  9. bru ni geng i htr wat banner spelling error mmg xde sehabuk..tpi bila dh nak amik ..bersepah typo...ermmm agak2 korg..saper sbnrnya pnya keje tu..

    ReplyDelete
  10. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
    Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails