Friday, 4 October 2013

Serius Indo - Agustina Droman : Berhijab Kerana Berjanggut (8 Gambar)


Kasihan

Di Malaysia selebriti kita ramai yang mula berhijab kerana "mahu berhijrah". Baguslah macam itu. Lepas bercerai atau mengalami masalah perkahwinan tiba-tiba hijab lesap. Not judging but hey if that makes you happy whatever dude! Di Indonesia Agustina Dorman (38) mempunyai alasan paling unik kenapa beliau mula berhijab. Wanita malang ini terpaksa berhijab bagi menutup janggut yang tumbuh pada dagu beliau. Agustina mengalami masalah ini selepas melahirkan anak pertama beliau 13 tahun yang lalu. Jika janggut beliau dicukur beliau akan merasa sakit dan oleh sebab itu beliau tidak mahu bercukur. Apa yang dialami beliau sebenarnua bukan perkara yang aneh. Dianggarkan 1 daripada 10 wanita Asia mempunyai masalah bulu pada muka kerana hormon lelaki yang tinggi di dalam tubuh mereka. 


Laporan asal DM

19 comments:

  1. aku ingat hindu. siap ada patung gajah

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki dia kot hindu..kat Indon kan kahwin agama lain tak payah tukar agama..

      Delete
    2. tu pasu hiasan sja...kt umah aku kt kampung pun ada, sama sebijik...cuma putih..xda kaler...kt pontianak, kalimantan bnyak jual perhiasan mcam tu...klu berhala hindu, gajah dia duduk, siap ada tangan pegang lembing...

      Delete
    3. dayana besey, ko pon ada bulu mcm tu gak ke? hehe

      Delete
    4. kat Tanah Merah mane ade hindu...tu kan negeri serambi mekah...

      #troll

      Delete
  2. kesian terlebih hormon

    ReplyDelete
  3. pak yusss!!tauke mana??

    ReplyDelete
  4. gigi bersimpang siur.

    ReplyDelete
  5. Atau mungkin dia hindu?sebab kat Indon sana ramai ja yang perempuan bukan Islam bertudung.#true story

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa mata anony tk nampak ker pada id ppuan tuh tulis :-
      agama : Islam

      Delete
  6. tudung Fareeda xmau spnsor ka?

    ReplyDelete
  7. celaka..aku ingat jep sepah tadi

    ReplyDelete
  8. dia berhijab pun aku sangsi.

    ReplyDelete
  9. Kalau nak tahu lebih lanjut upah anuar ibrahim dgn bisjut kasi dia belek lobang amoi jangut ni.. Ada satu ka dua.. Kalau ada dua kasi bisjut lagi minta anuar pakai tudung plakzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ko merepek ni babi

      Delete
  10. Lelaki nampak pasrah dah ........

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka laki dia macam pendam perasaan kecewa amat sangat. bini sonny pun macam tu juga

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails