Thursday, 10 October 2013

Serius - Cara Menyambut Hari Raya Haji Yang Paling Haram Jadah


Alvivi Version 2.0

Ini agaknya akan jadi insiden Alvivi versi 2.0 ke? Satu sambut bulan puasa dengan babi. Ini pula sambut raya haji perangai macam iblis laknatullah?




Laporan asal Twitter SyafiqMohtar

31 comments:

  1. Singapore la ni. https://www.facebook.com/zouksingapore

    ReplyDelete
    Replies
    1. weh guna template lain.. dari industri hiburan, sukan, politik semua org malaysia copy paste.. takde idea sendiri ke?

      Delete
    2. suka ati la..mak bapak ko tanggung ke??puiii

      Delete
    3. bpk sengkek blog ko ni

      Delete
  2. adus 20 tahun akn dtg ngan nabi muhammad pun diorg nak men2 troll gak??... ishh makin ari makin jauh...sifat org.... pastu sibuk kata kebebasan agama...

    ReplyDelete
  3. Kuang ajaq. Ni semua ajaran DAP & PKR laknatullah lah ni. Pluralisme Agama. Malaysia for Chinese. Oops! Malaysia for Malaysian. Negara republik bagai. CEC semua Cina & Sigh. India melayu sorang pun takdak. Zairil Khir tu keturunan cina anak angkat melayu. Pui! Nama arab mengaku melayu. Keturunan sah-sah cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat malaysia, sapa guna nama arab automatik dicop melayu. Pada hal nama melayu contohnya Jebat, Badang, Anggerik, Mawar, Tuah, Pandir, Andeh, Puteh, Merah, Rustam

      nama Arab = Mohd, Najib, Zairil, Anwar

      Delete
    2. Abih tu "Anonymous10 October 2013 11:34"...
      sapa nama ko sebenar?!

      Mohd Haikal Afgan bin Nur Rashid?!

      Delete
    3. si gemuk obifiend nie mmg bangsat laa...lu bawak citer..kasi detail laa...ini pakai post saja..ko kene tahu blog ko nie berpengaruh...kalau ko bagi citer x betol...x pasal2 merosakkan keharmonian blogger yg lain...fuck u laa gemok

      Delete
    4. ak x faham nape zouk singapore nak mention hari raya haji? so rmi org islam join le ni? peghhhh kantoi malay kuat party dr ke masjid ek? yer ker nii?btw muzik dia sedap hehe2

      Delete
    5. perjuangkan islam ka melayu? x kisah la cina ka arab ka melayu ka, asalkan islam..bukan perjuangkan melayu smata-mata..ada apa dgn melayu?

      Delete
    6. pelik aku dgn [Anonymous10 October 2013 11:29]

      dia ni bo**h ke hape? ke skolah darjah satu tak leps2 ?, mambo jambo ni buat kat Singapore la, bukan kat negeri pakatan. Satu lg, bukan government singapore yg buat ni, tp kelab Zouk yg buat.
      lain kali nak tuduh2 tu buat la research dulu, sape buat, kat mane, tak pasal2 ada org panggil b**oh kan , marah pulak.

      Delete
  4. hahaha zouk tuh kat mn...agak agaklah.

    ReplyDelete
  5. Ya Allah Ya Tuhanku, semoga lantai Zouk pecah, pastu benamkan laknatullah terkija-kinja mabuk dalam tanah terus. hidup pun asyik nak permainkan agama aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin ya Allah...amin ya rabb...

      Delete
    2. Amin ya Allah, makbulkanlah ya Allah...

      Delete
  6. bangsat zouk, yg pergi lg bangsat hanjng

    ReplyDelete
  7. la, kan zouk tu tempat maksiat. tempat orang kapir berhibur. lantak pi la. bukan ada orang melayu yang masuk. tak perlu nak rage pun. buang masa je - funaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. byk juga melayu kafir kat sana.. tu la.. jgn dok baca sgt pasal politik.. sampai apa jadi kat sekeliling di abai kan..

      Delete
    2. naifnya pemikiran. suci ni. mesti budak sekolah lagi ni. hahahahaha

      Delete
  8. gambaran di neraka kelak...sebijik cm dlm gambar...
    bezanya kat zouk kau ternganga terkinja2 kegembiraan..
    di neraka kelak kau meraung kesakitan menerima azab Allah...

    ReplyDelete
  9. tarian cucuk langit. low class!!

    ReplyDelete
  10. “Ahhhh…. sial laaa…. dah nak keluar la pulakkk… ahhhhh…” kata lelaki yang kemaluannya di kolom kak Nora.

    Am lihat kak Nora menghisap kemaluan lelaki itu tanpa henti. Bagaikan tidak mampu lagi mengawal nafsunya, lelaki itu terus menarik kepala kak Nora hingga seluruh kemaluannya hilang di dalam mulut wanita itu. Sejurus kemudian tubuh lelaki itu pun melengkung dan kekejangan, menandakan dia sedang ghairah dalam kenikmatan memancutkan air mani di dalam mulut kak Nora. Kak Nora memejamkan matanya sambil mengangakan mulutnya agar selesa dengan keadaan mulutnya yang dipenuhi kemaluan lelaki itu. Dapat kak Nora rasa batang daging kemaluan yang keras itu berdenyut memancutkan benih yang terkumpul di dalam mulutnya.

    “Perghhh sedap gila bontot akak ni… aku dah rasa nak terpancut ni!” kata lelaki yang sedang meliwat kak Nora dengan wajahnya yang berkerut menahan kesedapan.

    “Oooohhh… aku pun sama gakk… dah nak keluar dah ni…” kata lelaki yang berada di bawah kak Nora pula.

    Mengetahui keadaan itu, kak Nora pun terus mengayak punggungnya sambil memberikan lentikan tubuh yang cukup menawan. Terbeliak mata lelaki yang sedang menjolok dubur kak Nora melihat punggung lebar kak Nora kelihatan membulat dan melentik dalam keadaan begitu. Lebih-lebih lagi batang kemaluannya yang begitu sedap sekali menjolok dubur wanita itu semakin
    berkembang pesat dan padat mengisi lubang di punggung kak Nora. “Ohhh… korang dah nak pancut ye…. ahhh.. ” tanya kak Nora sambil tubuhnya semakin dilentikkan dan digerakkan maju mundur agar kedua-dua kemaluan itu semakiin dalam masuk ke dalam tubuhnya.

    “Dah tak tahan ni kakkk…” kata lelaki di bawahnya. “Pancut dalam akak… pancut puas-puas… habiskan air mani korang dalam badan akak… ohhhh… sedapnyaaaa” kata kak Nora dengan suara menggoda.

    Akhirnya kedua-dua lelaki tersebut pun mencapai klimaksnya dengan serentak. Tubuh masing-masing kekejangan memancutkan air mani di dalam tubuh kak Nora. Tersenyum kak Nora sebaik merasai kedua-dua kemaluan yang tertanam dengan begitu dalam sekali di dalam tubuhnya berdenyut kencang memuntahkan air mani. Kak Nora bagaikan sedang menghayati kenikmatan dipancut oleh dua lelaki serentak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails