Thursday, 17 October 2013

Serius - Nombor Pendaftaran Kereta Fanboy NO 1 Tun Mahathir?


#SeemsLegit

Untunglah kaya dan bawak van paling douchebag di Malaysia. Tak akan kena sama walaupun nombor pendaftaran tidak JPJ compliant.




Laporan asal AminAshaari

29 comments:

  1. How it possible? or Anything possible in Current Gov..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Endless possibilities

      anjing

      Delete
    2. current gov pun org2 current opposition pun ada buat.. dah mmg dasar rakyat malaysia mmg lebih kurang je.. nak buat camner kan?

      Delete
  2. Tun dr M ade kete DR 777 if not mistaken.. dulu marina pakai kat jaguar..

    ReplyDelete
  3. obe gemuk! kote!

    ReplyDelete
  4. tu dr Rozmey punya lar..hik hik hik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh punye anon. Lawak sangat sial lawak rozmey ko tuh. Dasar kelantan.

      Delete
    2. apa kene mengena rozmey ngan kelantan lak?

      Delete
    3. butthurt mat kelantan^

      Delete
  5. DR 6161 milik DR GIGI

    ReplyDelete
    Replies
    1. DR 9191 mungkin milik DR gigi jugak..

      Delete
    2. DR 8080 mungkin Bobo punya kot hahaha

      Delete
    3. DR 5490 mungkin milik SAgO jugak.

      Delete
    4. BODOH MEREPEK!

      Delete
    5. DR M4C41 mungkin milik?

      Delete
    6. DR M4C41 tu milik anon 09:17

      sebab kau bodoh sgt.. mana ada plat camtu .. bodoh tak bertempat..

      Delete
  6. DR 8481 mesti lagi pro dr DR korg

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo punya anon. nok harom

      Delete
  7. Owner sure cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayus xda yg kaya ke? ke kau nak ckp melayus org yg x pnh langgar undang2? nasib aku jawa , bukan melayus..

      Delete
  8. obe babi,kuat butthurt, obe memang babi gemuk

    ReplyDelete
  9. ada duit bleh la buat...

    ReplyDelete
  10. DR 3? Nombor 3 dirotatekan jadi nampak macam huruf M? JPJ tak kisah kot kalau owner kereta tu orang kaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DR 177 la kawan.. ada masalah penglihatan ke? hik hik.. nanti dpt BR1M pg beli monitor besar skit ek.

      Delete
  11. sume yang komen cini cina babi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails