Thursday, 17 October 2013

Serius Fakta - 10 Perkara Yang Menyebabkan Suami Isteri Bergaduh


Protips

Apakah 10 perkara yang menyebabkan berantakan? Anda setuju? 



Laporan asal Visually

12 comments:

  1. Itu kat eropah, kat Asia kita tak se-selekeh dan se-pengotor diorang. Kat Malaysia ni kalau gaduh/cerai sebab lain pulak. Contohnya psl tak masak lauk kesukaan suami, main kayu tiga, suka main games etc

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm mak bapak kau ke?

      Delete
    2. mcm mak bapak ko la sial!! eh silap.. ko anak luar nikah aku.. mana ada bapak. k lah. mak nk gi melacur ni. jaga umah elok2 k?

      Delete
    3. bodo punya anon...cakap mcm otak letak kat buntut. dasar anon anak harom.....nak bisjut

      Delete
  2. Bg aku..aku sanggup wat keje rumah lebih kalau laki aku menggunakan gajinya lebih dr aku utk sara family. Kalau 50:50 gaji digunakan oleh pasangan utk sara family so kerja rumah pn 50:50 .Kalau laki leh lepak2 dgn member dan bini jaga rumah dan anak...so bini pun boleh gak lepak2 dgn member...laki lak jaga rumah dan anak. Barulah adil. Aku x puas hati tgk ade pompuan blk keje nk kena masuk dapur masak...pastu jaga anak...pastu nk melayan laki lg...letih kot..tp laki blk boleh lak blk keje minta kopi secawan sambil layan gadget..mkn...pastu tiap2 mlm gi bersukan mcm x igt anak bini ade kt umah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. get back to the kitchenz

      Delete
  3. ape ko merepek ni setannnnnnnnnnnn???????

    ReplyDelete
  4. tanganku terdepang merekan apa saja yang pak ali mahukan.....semua tubuhku diterokai... habis bekas merahhhh.... pak ali memegang pipiku dengan tangannya yang kasar... merenung mataku yang kuyu..... senyuman penuh nafsu terpancar dari mukanya.... dia merapatkan misainya dan kami bercumbuan.... kotenya semakin keras menucuk-nyucuk perutku..... puas dia mencumbui aku.... dia meletakkan kotenya ke mulutku sambil melancap...... aku tekan lidahku sambil menjilat telonya,,, aku tarik lidahku ke lubang juburnya yang berbulu.... "sedap...... jilat dalam2 lagi sayang".. pak ali mengeluh menikmati lidahku di juburnya pula...... bau... air mani bercampur peluh menusuk hidungku.... Pak ali memegang erat kotenya, sebelah kakiku diangkat kebahu dan mejolok juburku lagi... spontan juburku terangkat ke atas bila pak ali menindihku....pak ali menusuk kotenya sedalam-dalamnya... henjutannya begitu bertenaga... padu.... "arghhhh.....sakit bang.......kote abang gemuk sangat" aku merengek-rengek.... pak ali tersenyum puas melihat aku merengek-rengek.... dia semakin kuat menghempaskan badannya mengefuck juburku..... "kemut sayang....kemut kote abang..." pak ali memejamkan matanya kenikmatan.... sesekali dia menggigit bibirnya sambil lidahnya menjilat misai tebalnya sendiri..... begitu asyik dia menhentak juburku.... aku pasrah diperlakukan apa saja oleh pak ali...... "urmmmm....arghhhh....sedap......kemut kuat.....ohhhhh...." semakin lagu pak ali mendayung...... aku tahu pak ali mahu sampai kemuncaknya..... tapi...... sekali lagi pak ali menarik kotenya dari juburku... "plop".... dia memegang erat kotenya yang berkilat... kembang besar megah cendawannya kali ini...... dia menyuakan kotenya kemulutku... aku cuba mengelak tak mahu mengulum kotenya yang berlendir baru keluar dari juburku... pak ali naik berabg dan menamparku.... aku terkejut dan menuruti kehendak pak ali lalu mengulom kotenya yang gemuk dan berkilat.... terasa payau air mani jantan-jantan tadi yang bertakung dalam juburku tadi.. pak ali mengefuck mulutku hingga sampai ketekak... "arghhh... abang nak pancut sayang..." sayang minum air mani abang ye..." pak ali terus menekan-nekan kotenya dalam mulutku..... aku cuba menolak badan pak ali... tapi pak ali menekan kedua belah tanganku...... tujahan yang kelima pak ali membenamkan kotenya menyirami anak tekakku...... banyak das air maninya aku terus telan..... pekat.... payau...... dia membiarkan seketika kotenyan berdenyut di mulutku dan menarik perlahan-lahan.... pak ali menyuruhku menjilat saki baki air mani yang tinggal di lubang kencingnya..... aku pasrah mengikut kehendak pak ali..... "sedapkan air pak ali.... kamu pasti akan sentiasa ingat pak ali nanti" pak ali membisik manja ketelingaku... aku keletihan bertarung dengan pak ali.......

    ReplyDelete
  5. yang lain aku ok,tapi bab basuh pinggan,dok biar berlonggok kat singki,tu aku pantang...makan pandai..aisehh..umpama mcm diorang berak aku tolong fluskan..haihh~

    ReplyDelete
  6. jnji balik mintak kangkang bagi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails