Monday, 14 October 2013

Serius LOL - #OhMyEnglish : Doctor Edition!


Hew Hew

Best description ever!

 



Laporan asal DrMahyuddin


21 comments:

  1. TERGEDIK2 KELUAR .. HAHAHA

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nah ambik bisjut gedik

      Delete
  3. Jom studi bahasa Bisjut!

    Kelas bahasa Bisjut untuk semua lapisan masyarakat !! sudah menyediakan panduan & tips belajar bahasa Bisjut yang percuma, mudah, ringkas dan interaktif. Dalam kelas ini, anda akan dipaparkan dengan artikel,gambar mahupun video panduan menguasai bahasa Bisjut.ianya bertujuan bagi memudahkan pembaca untuk mengikuti tip dan langkah belajar bahasa Bisjut dengan betul.Untuk makluman anda petua serta tip belajar bahasa Bisjut dalam kelas ini akan sentiasa dikemaskini dengan panduan terbaru untuk kemudahan anda.

    Bahasa Bisjut menggunakan khidmat guru yang diimport dari Trinidad & Tobago. Jom daftar sekarang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mesti dh telan eramin 5... (=_=')

      Delete
  4. tergedik2 kote kuar dr....

    ReplyDelete
  5. 'tergedik-gedik'..mst pompuan yg tulis

    ReplyDelete
  6. hancurlah institusi perubatan klu ade org2 cenggini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cenggini pun perkataan perosak bahasa.

      Delete
  7. patient complaint felt 'ngok ngik ngok ngek'??
    maggots PLAY in the wound??
    'tergedik2'??

    LOL dafuqq??

    ReplyDelete
  8. detail kecil macam ni la doktor gunakan untuk merawat jiwa deme yang tensen mensen

    ReplyDelete
  9. first time boleh baca tulisan doktor.

    ReplyDelete
  10. tak kisahla doktor nak tulis apa. Janji dia pandai ubat orang sakit. Klu gi China, Jepun, Russia, Doktor Consultant pun ramai tak reti Bahasa Inggeris.

    In B4, ramai sungguh yang nak jadik cikgu kat sini eh..

    ReplyDelete
  11. aku sendiri pernah tulis tulisan doktor tp yg peliknya doktor kat tempat aku kerja pun xfaham tulisan aku.ingat bila aku ikut tulisan macam doktor,doktor akan faham rupanya drg pun sama gak.padan muka drg baru tahu tulisan drg tu xleh nak baca wkwkw

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo sendiri tulis dan sendiri x paham acaner?

      Delete
  12. tgk tulisan pun dah tau yg bawah ditokok tambah.. ni lah melayu.. baca je trus percaya.. trus condemn doktor lah, institusi perubatan lah bagai mcm korang tu pakar bedah.. go get a life lah org UMNO!

    ReplyDelete
  13. firsssttt....yeayyyy...!!!!! bisjut!!!!

    ReplyDelete
  14. okay~ what is tergedik2 in english ? i dont think there is an accurate tanslation for that~ hahahahahahaha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. You wrong pal. We call it squirm. Makan bisjut byk2 lg

      Delete
  15. hahaha
    "ngok ngik ngok ngek"
    "tergedik2"

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails