Thursday 17 October 2013

Serius - Produk Jual Agama Paling Power


Power Abis

Ini mungkin produk jual agama paling over 9000. Literally memang over 9000. Mungkin boleh pulihkan masalah rasuah, ketirisan dalam perbelanjaan kerajaan dan black metal sekaligus kalau digunakan. *issyallah* #s




Laporan asal @Pidomat

22 comments:

  1. macam ni pun ada...

    ReplyDelete
  2. syukurlah. kurang-kurang ada juga usaha dari produk muslim untuk mengkormesialkan agama islam. selain berbisnes, dapat juga dia berdakwah dan menyebarkan islam ke seluruh dunia. ana mohon share sebotol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kapala pitok lu

      Delete
    2. agama guna otak.. begitula

      Delete
    3. cam produk syiah je ni huuhu

      Delete
    4. seriously? macam mane diorg mass produce ek benda2 mcni? amik satu tangki air dok depan tangki tu bace? klu air yassin sebotol leh caya laa... ini....

      Delete
  3. buatan malaysia !

    ReplyDelete
  4. ini kalau baling kat mat-mat yang suka goreng gitar masa azan berkumandang...buleh terbakar terus

    ataupun kalau renjis kepada roommate yang tengok porn, buleh disambar kilat dan terus mati

    ReplyDelete
  5. aduhai....apelah melayu kali nih..masih ade lg sikap cenggini....dh macam holy water plak dah...ape ke baghal sangat neh...ce bg full label produk neh..senang nak tonjolkan ke peringkat internasional......puiiii

    ReplyDelete
  6. eja keistimewaan pun tak betul. ' air penawar yang diajar Jibrail kepada Rasulullah ' ini dah memang dashyat punya scam

    ReplyDelete
  7. Holy water versi islamik

    ReplyDelete
  8. syukur...Islam agama yang paling indah :')

    ReplyDelete
  9. Tak susah nak buat air ni. Rakam semua bacaan ayat-ayat tu (download MP3 nyer pun ok gak). Mainkan semua ayat-ayat tu kat tangki air umah anda. Settle masalah..... tak yah beli. :)

    ReplyDelete
  10. Apostolos Velios17 October 2013 11:14 eja Dahsyat pun tak betul..patutnya Dahsyat,tapi dieja Dashyat,mu ingat Dashboard kereta ka..

    ReplyDelete
  11. aku rasa brand ni dah dekat 10 tahun aku nampak, tapi tak pernah pulak ada label tulis macam2 tu...

    ReplyDelete
  12. Aku terus menjilat pepeknya yang sudah mula basah.Aku terus menghalakan batang ku ke arah lubang pantatnya dan aku terus menekan ke dalam.Aku rasa batang aku telah masuk.Aku tekan lagi sehingga habis batang aku tenggelam dalam pepek nya itu.Aku mulakan dayungan aku bermula dengan perlahan dan semakin laju.

    Pergerakan dayungan aku semakin laju dan smakin laju aku tengok Akila seperti sesak nafas dan aku terus makin laju mendayung pantat nya sehingga ponggong terangkat kerana terlalu ngilu..Tiba-tiba akila mengerang kekejangan.abg sedab bang laju lagi bang kila dah tak tahan ni….aahhh…ahha……Baik kila abg akan bagi kila puas ini lah cara nak main ngan lelaki tau kila…Ahhha………ahhh………….Kila…aaaahhhh………….

    Tiba-tiba aku rasa dah nak terpancut…Aku bertanya pada kila nak pancut dalam ka luar…

    Akila:Pancut ja dekat dalam bang kila rasa pancut dalam mesti best…

    Aku: baik lah kila…

    Aku pun terus menujah batang ku ke bahagian paling dalam sekali……..creeeetttt…………..Akhirnya air maniku terpancut ke dalam panatat nya…Aku terus memerhati ke arah Jam dinding menunjukkan waktu makcik salmah balik masih lambat lagi aku pun Mengajak akila memndi bersama…

    Time dalam bilik air untuk mandi akila tolong membsuhkan batang aku yang berlendir tadi…Selepas selesai mandi aku terus mengenakan tuala aku.Dengan tiba-tiba akila menari tuala aku sehingga lucut dan dia menari batang aku dan terus di kulum nya kerana tadi aku bgi dia kulum kejap sangat dan kali ini dia nak aku pancut dalam mulut dia..Aku pun apa lagi terus menghayun batang aku keleuar masuk dalam mulut Akila yang aku idamkan sebelum ini untuk meciumnya.

    Pada hujung nya aku pun terpancung di dalam mulut Akila.

    ReplyDelete
  13. Nani seperti hilang akal. Memang pun dia dah tak mampu bertahan lagi... lalu nani pun memancutkan air maninya ke dalam mulutku. Aku menelan seluruhnya dan tak ku sangka, air mani tu sebenarnya sedap juga rasanya. Aku pun keluarkan konek aku dari mulut nani lalu memposisikannya di belakang punggung nani. Nani sudah bersiap sedia untuk menerima tusukan konek aku. Aku pun menyapu sedikit KY jelly yang ada kat situ lalu membenamkan konek ku ke dalam lubang buntut Nani. Ahh... memang sedap....! Cukup ketat dan mampat lubangnya itu. Aku meliwat Nani seolah olah seperti tidak pernah aku lakukan selama ini.

    Sambil meliwat nani, aku membelai belai konek nani hingga ianya tegang semula. Konek nani memang hebat, tak sampai 5 minit boleh tegang habis....! Aku pun meramas-ramasnya. Aku main nani sepuas puasnya.

    "Aaaaa……… aaaaaaahhhhhh…. sedap….. fuck me…… fuck me… harder darling harder….!" Nani meraung kenikmatan dan tidak tahan juburnya di kerjakan oleh aku.

    "Aaa…… nani….. nani…….. feels so good…… aahhhaaa oohhhh………. baby I am cummin… I am cummin… aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh……….!!!" lalu aku pun memancutkan air mani suam ku ke dalam lubang juburnya.

    ReplyDelete
  14. baca komen lagi best dari tgk post..... true story...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails