Sunday, 6 October 2013

Serius Cool - Paradise : Meja Untuk Gamer Sebenar (8 Gambar)


TechnoDesk 

Paradise ialah meja yang paling dinantikan gamaer sebenar. Meja ini mempunyai sokongan audio, video, kabel USB dan kuasa yang terbina terus pada permukaan meja. Dengan menggunakan Paradise masalah wayar berselirat dan kabel tak cukup panjang dapat diselesaikan. Permukaan meja juga dibina dari bahan yang memastikan tetikus anda dapat berfungsi dengan sempurna tanpa perlu menggunakan mouse pad. Nice. Meja ini akan dijual pada harga USD 399 (RM 1269) sebuah. 




Laproan asal KickStarter

18 comments:

  1. 1st, get a life nerd

    ReplyDelete
  2. its give me an idea... bleh bt sndri ni dgn harga lg murah... thanks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ciplak namenye bukan idea..

      Delete
    2. ok lagi ciplak utk kegunaan sendiri..beli sendiri..daripada hanya pandai komen mengutuk orang..tapi bodoh xtahu buat apa2..

      Delete
    3. jgn mengata kt dri sendri bodoh..hahaha

      Delete
    4. LOSER...KLAU STUPID XPE LAGI..LEH DI AJAR..KLAU DAH LOSER..MMG SEJAK AZALI DN SMPAI MMPOS PON XKN DPT DI AJAR..

      Delete
    5. tak yah poyo la bodoh , aku ade satu kat umah.. sume bodoh 3x kuasa 3.. aku sorang je yang pandai.. bodoh bodoh!

      Delete
    6. contoh nerd gaduh..dlm alam siber msing2 cm taiko besar

      Delete
    7. pakcik bodoh.. pakcik bodoh..

      Delete
  3. gamer dengan nerd jelah yang suka

    ReplyDelete
  4. get a life? tis is their life..just because u out there and u have thought/interest differences..doesnt mean u can deny other..very shallow~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ching chong ching chong

      Delete
    2. toing toing toing toing

      Delete
  5. Peminat PC Malaysia7 October 2013 at 12:09

    Mesti korg tak pernah tgk Vahn Vector Desk PC kan?
    build in pc desk

    ReplyDelete
  6. SERIUS COOL - PARADISE : MEJA UNTUK GAMER SEBENAR.......buto la cool...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails