Wednesday, 26 September 2012

Serius LOL - Malang Menjadi Isteri Pelumba Kereta Professional


Kejam.. suami yang sangat kejam!

Augusto Farfus ialah seorang pelumba kereta DTM BMW. Di bawah ialah video beliau memandu sebuah BMW M3 Coupe dengan isteri beliau Liri Farfus sebagai penumpang. Lihatlah sendiri isteri beliau yang shitbrix dengan kegilaan pemanduan suami tercinta. Hilarious dan kejam. Miss Mean bernasib baik kerana saya seorang suami yang memandu dengan perlahan. Truth be told she drives faster than I do.




25 comments:

  1. sbb kete kau saga BLM FTW WTF...tu sbb kau bwk x laju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. sebenarnya saga BLM lagi best bawak laju. steering dia firm & sturdy. bila amek corner tak rasa melayang #truth

      Delete
    3. corner kanan x melayang tp kiri ye. overload di sebelah driver #truth

      Delete
  2. da macam mengerang atas katil plak bini dia.. hakhakhakka!

    ReplyDelete
  3. really want to see the girl that drive better than me, ahahahaha

    ReplyDelete
  4. adakah cara drive@jenis kereta bersama isteri,melambangkan cara 'drive' isteri juga?

    ReplyDelete
  5. seperti menonton hentai in Italian

    ReplyDelete
  6. macam2 ragam...abang jgn bawak laju2...nanti eksiden, kesian bini jadi janda...kalau suami jadi duda, boleh kahwin lain...

    ReplyDelete
  7. kesian kat obe. takut bini rupanya

    ReplyDelete
  8. i,m watching this clip wth full sound, then when i'm out from my room,evryone think i'm watching a porn.nice job obe.

    ReplyDelete
  9. bini dia tu mcm tengah beromen je... lepas tu ORGAASSMMMMM

    ReplyDelete
  10. i've turned to full volume to hear the car's sound and when the part she screaming , i think my mom thinks i'm watching porn.

    ReplyDelete
  11. dah tengok riccardo patrese pranked his wife? habis menjerit mencarut bini dia dalam kereta. LOL.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails