Saturday 19 May 2012

Serius - Paderi Kantol Sorokkan Kamera Di Dalam Tandas


Paderi Pevert?

Dunia akhir zaman memang sangat fakap. Kalau dahulu hanya orang bermasalah mental sahaja yang melakukan jenayah seks. Kini paderi, rabbi, ustaz dan sami pun turut terlibat dalam melakukan kesalahan sebegini. Di Indiana, Amerika Syarikat Robert Lyzenga (55) seorang paderi dari Sunrise Christian Reform Church ditahan kerana menjadi suspek utama didalam kes mat skodeng. Beliau dipercayai meletakkan kamera video didalam tandas wanita gereja beliau. Kamera ini disorokkan didalam bekas pewangi udara automatik.

Kaedah intipan licik beliau akhirnya terbongkar apabila bekas pewangi udara ini terjatuh pada suatu hari. Seorang wanita menemui kamera tersorok didalamnya dan menghubungi polis. Polis kemudian menemui kad memori didalam kamera yang mengandungi video dua orang wanita menggunakan tandas. Polis juga menemui sebuah video yang diambil dari dalam sebuah pejabat dan sekaligus mendapat idea. Jika mereka berjaya menemui pejabat ini mereka pasti dapat mengetahui siapalah yang meletakkan kamera itu didalam tandas. Polis segera mengeluarkan waran bagi melihat ruang pejabat gereja dan what do you know? Pejabat didalam video tersebut ialah pejabat yang digunakan Robert Lyzenga. Robert ditahan dengan ikat jamain USD 5000 kerana kesalahan menyekodeng (voyeurism).

Ahli kariah Sunrise Christian Reform Church sangat terkejut dengan penemuan polis ini kerana Robert sudah berkahwin selama 30 tahun dan mempunyai 3 orang anak. Paderi dah kahwin pun masih pervert. Inilah fitnah dunia. #LULZ

p/s : Orang Johor cam gua memang pakai KANTOL. Orang luar Johor je eja Kantoi. Tak caya tanya manusia spesimen superior yang berasal dari Johor Darul Awesome. #Problem ?



Laporan asal CBS Chicago

18 comments:

  1. nk wat koleksi fap2 laa tu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh>? orang johor suma mcam cibai..! badan besar, lu ingat wa takut.. problem,?

      Delete
  2. haha..paderi tempat ak neh..

    ReplyDelete
  3. gua org johor, jawa lagi tu... tapi mana ada gua cakap kantol... gua cakap KONTOL

    blog oh kontol

    ReplyDelete
    Replies
    1. i org selangor, i pun jawa jugak.. tp ayat u dah jauh menyimpang tu...

      Delete
    2. saye benci org jawe, HIDUPPP ORANG BUGISSSSS!!!!!

      Delete
    3. adehh..wa org jerman lak

      Delete
  4. haha..paderi pun manusia ada nafsu jugak..@amilism.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. johor darul awesome...saluteeeeeeeee...

    ReplyDelete
  6. Haha apsal obe nk justify lak mende dia bt? Luarbiasa.

    ReplyDelete
  7. bodoh gila orang johor sebut kantol..

    ReplyDelete
  8. hahaha kantol. Haram tak sedap langsung. Kantoi ke kantol ke...tak standard. Tempat aku sebut "Kantle" (sebutan: Kan-tel) very classy pronunciation.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails