Wednesday 30 May 2012

Serius Fail - Admin Laman Facebook Paradigm Mall Gagal


Gagal wei!

Ketika kementerian pelancongan menggaji syarikat luar untuk mengendalikan laman Facebook mereka ramai yang marah kerana kononnnya "anak aku pun boleh jaga Facebook". Bayaran RM3000 sebulan yang dikenakan syarikat tersebut dikatakan aksesif. Tetapi pendapat dari industri merasakan harga yang dikenakan berpatutan dan sesuai dengan servis yang diberikan. Ini adalah kerana menjaga laman FB memerlukan skill interpersonal dan public relation yang tinggi. Bukan boleh main taram sehingga memalukan BRAND yang diwakili.

Hari ini mari lihat kegagalan admin Paradigm Mall melayan rungutan dan suggestion dari seorang pelawat dan pelanggan mereka. Paradigm mall baru sahaja dibuka dan seperti biasa pasti ada teething problem dengan bangunan baru.Dari perbualan FB dibawah anda boleh menulis buku "How not start a PR meltdown" . Nama Paradigm Mall kini tercemar dan shitstorm bakal melanda. Now you know why they hire professional to deal with these kinds of thing. It takes a cool head and skill to deal with customers. Berlagak smart ass dengan slanga Phua Chu Kang is a really bad move. Malu wei Paradigm Mall. Nama dah PARADIGMA tapi layanan terhadap rungutan customer masal tiada anjakan dan ditakuk yang lama.

Thanks
@IcedNyior for the tip



14 comments:

  1. i oso know magic loh.. i know how turn a fish into a meal. can i work with you paradigm mall?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can you removed obe fat ? U can't isn't ? So u're not good enuf. Lulz..

      Delete
    2. wow you are just suck with jokes. and grammar too!

      Delete
  2. paradigm mall kena bukak satu lagi post baru... FB administrator

    blog oh its over 9000!!!!

    ReplyDelete
  3. aku rsa ni kes sbab admin page bkan sorang..stgah company kan rmai2 share satu login page..so maybe yg reply tu mgkin org len, dan yg reply lgi skali dkat bwah tu org len..huhu...

    ReplyDelete
  4. wer the pics? email boleh? hehew

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails