Tuesday, 11 December 2012

Serius Sadis - Playmate Playboy Apabila Sudah Tua (12 Gambar)


Sadness

Robyn Twomey ialah seorang jurugamar yang berasal dari Amerika Syarikat dan beliau mengambil siri gambar Playboy Playmate yang sudah tua. Apakah terjadi kepada gadis Playboy selepas mereka menjadi gadis muka tengah majalah yang sinonim dengan seksualiti ini? Kita sedia maklum Pamela Anderson kini sudah haggard. Jenny McCarthy sudah tidak relevan dan muncul untuk kali ke 4 dalam Playboy pada usia  40 tahun. Anna Nicole Smith pula mengahwini seorang jutawan tua sebelum mati kerana overdose. Tidak semua kehidupan bekas Playmate indah belaka. Siri gambar di bawah di ambil oleh Twomey untuk melihat kehidupan playmate selepas mereka tidak lagi diingati. Kinda sad really. 




Laporan asal Robyn Twomey

11 comments:

  1. ni da kategori GILF da ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ILF..? Kau betul ke ILF kat nenek2 ni? Aiyoo..

      Delete
  2. at some point somewhere, there are people who can still fap to this.

    ReplyDelete
  3. org tua yg gmba ke-6 tu nmpak cm yg blakon dlm cite GLEE tu la..they still look pretty thou..an old lady kind of pretty..

    ReplyDelete
    Replies
    1. penat nk kna scroll kira no.1 smpai 6..

      "janji taw, jgn buat dah"

      Delete
  4. baik aku baca biblografi Resmey Menser. Sekurang-kurangnya dapat juga menepis tohmahan masyarakat.

    ReplyDelete
  5. diaorang ni pun manusia biasa macam kita jugak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails