Tuesday 2 September 2014

Serius Cool - Sekolah Dengan Trek Larian Di Atas Bumbung Di China (11 Gambar)


Sukan!

Walaupun China ialah antara negara yang paling besar di dunia,masalah ruang masih lagi berlaku terutamanya di tengah bandar. Akibatnya sekolah yang dibina di tengah kawasan bandar tidak mempunyai padang ataupun kemudahan sukan yang sempurna. Bagi menyelesaikan masalah ini sebuah prototaip sekolah baru dibina di Provinsi Zheijiang China. Sekolah ini berbentuk bujur dan pada bahagian atap dibina trek larian. Trek larian dan ruangan tengah yang terbuka mampu memuatkan sehingga 1800 orang pelajar. Rekaan ini akan digunakan di seluruh China bagi membolehkan setiap sekolah mempunyai kemudahan sukan yang sempurna walaupun mempunyai luas kawasan tang terhad. Rekaan yang cool tetapi trek larian tertutup Universiti Auburn yang kami paparkan tempohari lebih swag dan menghindarkan pelajar dari pencemaran udara.




Sumber China 

3 comments:

  1. BUAT ROSAK LAGU MERDEKA. CINA BABI NI DITAHAN ANAK MUDA MELAYU DAN DIBOGELKAN . KESIAN ! http://fzzj.readthisstory.net/my-809630-5704

    ReplyDelete
  2. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails