Monday, 22 September 2014

Serius Cool - Mari Lihat Kegilaan Beratur Untuk iPhone 6 (16 Gambar)


Sanggup

Akui sahaja Apple iPhone 6 ialah peranti yang digilai ramai. Ada yang sanggup beratur seminggu sebelum ianya dijual. Di bawah ialah bukti empirikal betapa gilanya peminat iPhone di seluruh dunia. Panjang barisan beratur untuk membeli peranti ini sangat panjang. Gila!





14 comments:

  1. Replies
    1. Jual produk anda di Arena Niaga.
      Jika anda ingin pasarkan produk anda secara meluas di seluruh malaysia iklankan di Arena Niaga.

      Klik sini ---> Post iklan baru
      Homepage ---> http://arenaniaga.com

      Sekian,
      Arena Niaga

      Delete
    2. MashaAllah..kalau begini punya beratur, memang fanatik gile2 mereka ni!!

      Delete
    3. Ini bukan minat Apple tapi dah gila Apple...
      Kira2 macam sakit jiwa le ni...

      Delete
  2. beli iphone rasa macam dapat award ke? macam bangang

    ReplyDelete
  3. lantak korang la nak beratur yg aku risau nanti dia jadi viral bodo satu kemestian perlu jadi ifagot nk beratur sehari suntuk untuk beli iphone 7,8,9,10 X DLL...

    ReplyDelete
  4. elok lah beratur utk beli smartpong yg terbukti mmg bagus. klu ada org beratur semata-mata nk beli samsung smartpong, itu sah gila dan bangang. penat beratur, pastu slalu lagg. bebal mcm obe sapa yg pakai samsung ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh! Kayakan Apple - produk Yahudi iPhone6 yang senang bengkok/lag
      Lebih baik sedekah ada juga pekdah dapat JUGA pahala...
      Inilah akibat otak dah mereng!

      Delete
  5. serius ini semua bodoh.

    ReplyDelete
  6. kalu aku ade duit pn, rela pkai yg lma

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails