Monday, 22 September 2014

Serius Sadis - Pencemaran Yang Tragik Di China (14 Gambar)


Kapten Planet

China ialah kilang dunia dengan majoriti produk yang kita gunakan seharian diimport dari negara ini. Akibat mengejar kos yang rendah alam semulajadi China menjadi mangsa. Pencemaran sudah mencecah tahap kronik. Kes kanser bertambah dan sudah ada kanak-kanak berumur 7 tahun mengidap kanser paru-paru kerana menghirup udara tercemar. All just so that you can get your iPhone 6 and cheap ass fake LEGOS. 




23 comments:

  1. first...anon anon anon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jual produk anda di Arena Niaga.
      Jika anda ingin pasarkan produk anda secara meluas di seluruh malaysia iklankan di Arena Niaga.

      Klik sini ---> Post iklan baru
      Homepage ---> http://arenaniaga.com

      Sekian,
      Arena Niaga

      Delete
  2. Dari segi Kilang, nombor 1 dunia terbanyak dan dari segi pencemaran pun nombor 1 dunia jugak..hebat2...

    ReplyDelete
  3. ok arrr..cammm..klakar laaa..ermm boley laaa

    ReplyDelete
  4. gila babi minum air sampah

    ReplyDelete
  5. yeay!! dah boleh anon komen. pantat betul la obi, sial!. pukimak lancau sungguh tak berhati perut biarkan anons tanpa venue nak melepaskan tahi. mana orang cerdik? meh aku maki sebab syair biscuit dan rothi dah tak kelakar. babi engkau- funaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat batak gune ayat2 mencarut tu ke..? ke rase bangge gune ayat tersebut untuk mencarut.?

      Delete
    2. jadah apa ko nak carut kat sini? puiihh!!

      Delete
    3. mesti ko rs ko cool kan konon?hahah padahal nampak mcm abah ko x pakai kondom ms buntingkan mak kau!!uselessss,kuranng ajar

      Delete
    4. maaflah sedara mara sekelian. saya tak sedar saya dah mencarut. itu semua hanya luahan hati nurani ikhlas tulus suci murni seorang anon yang tertindas. saya berjanji akan berhenti mencarut dan mengeluarkan perkataan kesat seperti pepek mak enkorang bernanah dan lubang dubur bonda kamu berbisul kerana saya tahu itu tidak baik dan berdosa. maafkanlah saya - funaki

      Delete
    5. ko ni bodoh ke bangang...

      Delete
  6. ape bende la anon 22 september 14.48 nak mencarut sangat.. macam la bagus sangat..

    ReplyDelete
  7. apa la mncarut2 bgai.apak ko x ajar ckp baik2 ke?

    ReplyDelete
  8. Huh, lama2 jdik mcm chernobyl rasanye psal da
    Da tercemar sgt.

    ReplyDelete
  9. Mencarut itu bukan budaya anon. betol kan anon semua??

    ReplyDelete
  10. lek jeee budak tu berenang.. -..- pelik aku

    ReplyDelete
  11. korang semua anak aku....sebab aku dah pancut dulu air mani aku dalam cipap mak korang semua sebelom bapak korang pancut air mani dia..aku dah hapuskan sperma bapak korang sebelom bapak korang main dengan mak korang masa malam pertama... sebab bapak korang tak baca doa bersetubuh. Korang semua anak aku.

    ReplyDelete
  12. Ory yg komen mencarut ni xde agama ke? Xde agama yg mengajar adab ke? Bangga dengan carut tu?? Cool katenye..entah la.. Memg kite xtau sape yg tulis bnda mencarut ni. Tp ingt malaikat tu kiri kanan je tgh menulis..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails