Wednesday, 2 October 2013

Serius - Trailer Filem Kekasih Yang Misterius


Diffan Sina yo!

Diffan Sina ialah legend semasa kami belajar dahulu. Filem pendek beliau Wanita Kosmos sering diputarkan di fakulti sebagai paragon kerja pelajar yang terbaik. Kami dapat tahu beliau akhirnya menghasilkan sebuah filem bertajuk Kekasih lakonan Nasir Bilal Khan dan Fauziah Nawi. Trailer yang sangat misterius!


14 comments:

  1. Replies
    1. u buat tak faham..u ajak i tengok filem ni haritu

      Delete
    2. Tak best pun. Dah la ambik pelakon orang tua. Ini dikata legend? Ke sandarkan pada kenangan? HAHAHA!!!

      Delete
  2. Jimakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk2 October 2013 at 01:28

    hasil seni terbaik yg bakal gagal lagi di pawagam, manada org tengok filem tempatan sekarang bro

    ReplyDelete
  3. PETALING JAYA: Pelakon Shahrizal Jaszle bersyukur apabila keluarga tunangnya, Redzwani Puteri yang sebelum ini memutuskan tali pertunangan gara-gara kontroversi tangkap khalwat sudah menerimanya kemabli.

    Shahrizal berkata, dia tidak sangka akan diterima semula oleh keluarga Redzwani dalam jangka masa yang singkat iaitu pada pertemuan sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri lalu.

    "Saya faham situasi keluarga Redzwani yang mesti risau adakah saya layak untuk menjadi suami Redzwani selepas kontroversi tercetus. Dan ia semestinya mengambil masa yang lama untuk mereka percaya kepada saya.

    "Tetapi, Alhamdulillah mereka sudah terima saya semula pada Hari Raya lalu dan hubungan saya dan Redzwani sendiri semakin kukuh. Syukur," katanya yang dihubungi mStar Online pada Selasa.

    Pada 16 Mei lalu, Shahrizal ditahan bersama Farah Nurizzati Salleh, 21, atas kesalahan khalwat di Apartmen Taman Sri Subang, pada pukul 3.30 pagi oleh unit penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) hasil aduan orang ramai.


    Perhubungan cinta antara Shahrizal dan Redzwani lebih kukuh sejak melalui pelbagai dugaan.
    Walaupun aktor tersebut menyifatkan penangkapan itu sebagai satu perangkap namun Farah berkata mereka sebenarnya mempunyai hubungan istimewa.

    Kontroversi itu membuatkan keluarga Redzwani memutuskan pertunangan pada 10 Jun 2013 dengan memulangkan semula dua bentuk cincin iaitu cincin belah rotan dan cincin berlian.

    Sementara itu, Shahrizal berkata, dia sudah bersedia dengan segala kemungkinan untuk berhadapan dengan kes tersebut yang akan disebut di mahkamah syariah pada 12 November depan.

    "Saya bersedia untuk berhadapan dengan kes itu dan sedang mengumpul bukti yang saya tidak bersalah. Kita lihat saja nanti. Insya-Allah semua akan berjalan lancar," ujarnya.

    Dalam pada itu, Shahrizal kini bekerja keras untuk mengumpul wang sebelum mengahwini Redzw dan berhasrat mengadakan majlis selepas kes mahkamah berkenaan selesai.

    Malah pelakon drama Iman Nabila itu juga bersyukur kerana kontroversi tersebut langsung tidak menjejaskan perjalanan kariernya selain turut mendapat tawaran daripada pihak produksi Zeel Production.

    "Memang sekarang ini saya tengah mengumpul duit untuk mengahwini Redzwani. Dan buat masa ini saya sedang sibuk menjalani penggambaran drama Dendam Lima Beradik arahan Along Kamaludin dan beberapa drama daripada pihak produksi Zeel. Selain itu adik saya, Shahid Jaszle kini menjadi pengurus saya," ujarnya.

    ReplyDelete
  4. This post gave me:
    Achondroplasia
    Acne
    AIDS
    Albinism
    Alcoholic hepatitis
    Allergy
    Alopecia
    Alzheimer's disease
    Amblyopia
    Amebiasis
    Anemia
    Aneurdu
    Anorexia
    Anosmia
    Anotia
    Anthrax
    Appendicitis
    Apraxia
    Argyria
    Arthritis
    Aseptic meningitis
    Asthenia
    Asthma
    Astigmatism
    Atherosclerosis
    Athetosis
    Atrophy
    Bacterial meningitis
    Barack Obama syndrome
    Beriberi
    Black Death
    Botulism
    Breast cancer
    Bronchitis
    Brucellosis
    Bubonic plague
    Bunion
    Bella killer
    Calculi
    Campylobacter infection
    Candidiasis
    Carbon monoxide poisoning
    Celiacs disease
    Cerebral palsy
    Chagas disease
    Chalazion
    Chancroid
    Chavia
    Cherubism
    Chickenpox
    Child elongated penis syndrome
    Chlamydia
    Chlamydia trachomatis
    Cholera
    Chordoma
    Chorea
    Chronic fatigue syndrome
    Circadian rhythm sleep disorder
    Coccidioidomycosis
    Colitis
    Common cold
    Condyloma
    Congestive heart disease
    Coronary heart disease
    Cowpox
    Cretinism
    Crohn's Disease
    Dengue
    Diabetes mellitus
    Diphtheria
    Dehydration
    Ear infection
    Ebola
    Encephalitis
    Emphysema
    Epilepsy
    Erectile dysfunction
    Foodborne illness
    Gangrene
    Gastroenteritis
    Genital herpes
    GERD
    Goitre
    Gonorrhea
    Heart disease
    Hepatitis A
    Hepatitis B
    Hepatitis C
    Hepatitis D
    Hepatitis E
    Hepatitis F (Childhood Herpes)
    Histiocytosis
    HIV
    Human papillomavirus
    Huntington's disease
    Hypermetropia
    Hyperopia
    Hyperthyroidism
    Hypothermia
    Hypothyroid
    Hypotonia
    Impetigo
    Infertility
    Influenza
    Interstitial cystitis
    Iritis
    Iron-deficiency anemia
    Irritable bowel syndrome
    Ignious Syndrome
    Jaundice
    Keloids
    Kuru
    Kwashiorkor
    Laryngitis
    Lead poisoning
    Leaking scrotum syndrome
    Legionellosis
    Leishmaniasis
    Leprosy
    Leptospirosis
    Listeriosis
    Leukemia
    Lice
    Loiasis
    Lung cancer
    Lupus erythematosus
    Lyme disease
    Lymphogranuloma venereum
    Lymphoma
    Malaria
    Marburg fever
    Measles
    Melanoma
    Melioidosis
    Metastatic cancer
    Ménière's disease
    Meningitis
    Migraine
    Mononucleosis
    Multiple myeloma
    Multiple sclerosis
    Mumps
    Muscular dystrophy
    Myasthenia gravis
    Myelitis
    Myoclonus
    Myopia
    Myxedema
    Morquio Syndrome
    Mattticular syndrome
    Neoplasm
    Niggeritis
    Non-gonococcal urethritis
    Necrotizing Fasciitis
    Night blindness
    Obesity
    Osteoarthritis
    Osteoporosis
    Otitis
    Palindromic rheumatism
    Paratyphoid fever
    Parkinson's disease
    Pelvic inflammatory disease
    Peritonitis
    Periodontal disease
    Pertussis
    Phenylketonuria
    Plague
    Poliomyelitis
    Porphyria
    Progeria
    Prostatitis
    Psittacosis
    Psoriasis
    Pubic lice
    Pulmonary embolism
    Pilia
    Q fever
    Ques fever
    Rabies
    Repetitive strain injury
    Rheumatic fever
    Rheumatic heart
    Rheumatism
    Rheumatoid arthritis
    Rickets
    Rift Valley fever
    Rocky Mountain spotted fever
    Rubella
    Salmonellosis
    Sandy vagina
    Scabies
    Scarlet fever
    Sciatica
    Scleroderma
    Scrapie
    Scurvy
    Sepsis
    Septicemia
    SARS
    Shigellosis
    Shin splints
    Shingles
    Sickle-cell anemia
    Siderosis
    SIDS
    Silicosis
    Smallpox
    Stevens-Johnson syndrome
    Stomach flu
    Stomach ulcers
    Strabismus
    Strep throat
    Streptococcal infection
    Swag
    Synovitis
    Syphilis
    Swine influenza
    Schizophrenia
    Taeniasis
    Tay-Sachs disease
    Tennis elbow
    Teratoma
    Tetanus
    Thalassaemia
    Thrush
    Thymoma
    Tinnitus
    Tonsillitis
    Tooth decay
    Toxic shock syndrome
    Trichinosis
    Trichomoniasis
    Trisomy
    Tuberculosis
    Tularemia
    Tungiasis
    Typhoid fever
    Typhus
    Tumor
    Ulcerative colitis
    Ulcers
    Uremia
    Urticaria
    Uveitis
    Vaginal warts
    Varicella
    Varicose veins
    Vasovagal syncope
    Vitiligo
    Von Hippel-Lindau disease
    Viral fever
    Viral meningitis
    Warkany syndrome
    Warts
    Watkins
    Yellow fever
    Yersiniosis

    ReplyDelete
  5. macam best je. tapi typo nasir bilaN khan?

    ReplyDelete
  6. subahanallah, pozia nawi kan dah pakai tudong, kenapa nampak lagi rambut dia?? bedosa tau tak??aurat tu makcik! ke rambut tu CGI?? atau masa tu dia memang belum insap atau memang kehendak skrip atau arahan Pengarah?- funaki

    ReplyDelete
  7. Knapa baca Yassin macam salah je. "Innakaa laminal mursaliin." 'Ka' tu mana boleh panjang 2 harakat. Itu bukan Mad Asli.

    ReplyDelete
  8. BANYAK BUNYI LA KORANG!!!! MENYALAK jer lebih.

    ReplyDelete
  9. Serious epic + awesome

    ReplyDelete
  10. Mohon obei post link short film Wanita Cosmos tu plisss

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails