Tuesday, 8 October 2013

Serius - MLM Sudah Pandai Guna Agama.


Syukurlah

Sebelum ini guna ganjaran boleh pergi umrah dengan jualan produk untuk tarik pelanggan. Kini ayat koran pula dijadikan dalil. Baguslah.Agama semakin mudah dijadikan pelaris. 




Laporan asal Hafiz_Azman

28 comments:

  1. Replies
    1. tok wan hang 1st..boh penampaq maw?...1st lancau!

      Delete
    2. boh pasemboq mau?

      Delete
    3. pasemboq peliaq hang la

      Delete
    4. boh pasemboq kt peliaq hang mau?

      Delete
    5. Nanti ang p aloq staq kepala ang aku putaq ang tau.....

      Delete
  2. Hubungi pembekal di sini. 99 pelanggan terawal dapat masuk syurga 1st batch

    https://www.facebook.com/norima.sweet

    ReplyDelete
  3. obe, koran... elok tukarkan AL-QURAN. sedap sikit menyebutnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. So? kalau contoh eja Mohammed, Daood, Eesa akan ada kesan kat aqidah ke? Sama jugak mcm kecoh kes jangan tulis 'insyaAllah..tulisla in syaa Allah..'' wat de haktuih sgt. it is just a spelling in rumi. hakekatnya ia adalah arabic. paham? don't be a malay orthodox pls.

      Delete
    2. Apply water to burn area

      Delete
    3. obe, koran... elok tukarkan AL-QURAN. sedap sikit menyebutnya...

      Delete
    4. Bodoh punya "Anonymous8 October 2013 11:38". Nak nasihat pun biar la berpada sikit. Ko tu pun Malay jugak. Bodo piang punya tora-tora ni..hakkktuuihhh

      Delete
    5. mana ko tau dia malay..??..nape ko boleh bodohkan orang..??..ko sape ni hah..?..hah..?

      Delete
    6. koran in indo is newspaper.

      Delete
    7. obe..sila tukar..terima kasih..

      Delete
  4. xda pun. fitnah je melayu sekarang ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam mak bapak kau.

      Delete
  5. Koran byk digunakan oleh Christian scholar dlm apology ilmiah islam. Tak tau smada obee sengaja guna atau tak. Kalau tak sengaja boleh tukarkn ye obe :)

    ReplyDelete
  6. Oh come on MLM semakin shaqalom

    ReplyDelete
  7. jangan sempitkan Islam dengan pemikiran orthodox korang~ Islam itu mudah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sendiri paham ke maksud orthodox?
      x pyh nk bajet guna perkataan bombastik sangat..

      Delete
    2. anon diatas... terbaek.. kurosagi haakk tuihh! bodo piang.. sempit kepala otak dia yg sempit!

      Delete
  8. Ah poyolah korang semua yang nak jadi champion kat alam maya ni, biaq pi la OP nak pakai ayat apa pon, hang semua nak kecoh watpa, sembang kencang pokok pon goyang,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails