Tuesday, 1 October 2013

Serius LOL - Gambar Perkahwinan Paling Epik Minggu Ini


Genius!

Kerana gambar kahwin tepi tasik terlalu mainstream. Sila ke page Mr Chaffy untuk idea gambar perkahwinan yang lain dari yang lain

Thanks @Ashyusof for the tip





Laporan asal Facebook Mr Chaffy

33 comments:

  1. Replies
    1. KREATIF HOTAK KAU. BODOH

      Delete
    2. Mesti photographer ni baru abih belajar...
      sbb tu gile efek sgt...

      Delete
    3. bangsa maki hamun..no respect. no unity.

      Delete
  2. gmbr mcmni xbest, awal2 srnok le, nnt bkn jd kenangn pn

    ReplyDelete
  3. kreatif kepala habah ko

    ReplyDelete
  4. Kena gilis ngn trailer pakai bj pengantin bj kreatif...

    ReplyDelete
  5. kalau kamu lihat betul2, kamu akan perasan gambar ini telah di fotoshop - funaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg la p/shop bodo.takkan nak pegi tempat jerung yg real

      Delete
    2. of course, captain obvious.

      Kalau betui dah mampoh dah dema berdue nih

      Delete
    3. SUDAH KAH ANDA BERSELAWAT HARI INI

      Delete
    4. Kau yg tanya kat atas ni.....dah selawat ke?

      Delete
    5. Kau yg tanya kat atas ni.....dah selawat ke?

      Delete
  6. macam syiah!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. aku rasa kalau gambar pengantin perempuan bogel dan hanya pakai tudung pastu dia b.j camera man sambil gambar latar belakang pengantin lelaki tengah tidur akibat makan nasi minyak barulah kenangan!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. gila seks detected

      Delete
    2. Kenangan Habah ko!!! kepale sex!!!

      Delete
  8. better than vikingdom promo poster

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abih tu nape photographer xbuat je poster Vikingdom tu?!
      xpun kalau dia keje ngn KRU pun ckup la...

      Delete
  9. ni lagi epik. HAHAHA

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=345345478892124&set=pb.345324328894239.-2207520000.1380593203.&type=3&permPage=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini lagi epik:

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=345345615558777&set=a.345345022225503.79826.345324328894239&type=1&theater

      Delete
  10. http://naktahukenapa.blogspot.com/2013/10/lol-knockout-wrestling-yang-super-epik.html#.UkqzKIaNmXc

    ReplyDelete
  11. geng2 pendekar laut ngan orga ke ape nie???

    ReplyDelete
  12. Lawak babi pun xmcm nie

    ReplyDelete
  13. ni gambar kukubesi ke? :P

    ReplyDelete
  14. hahahah... tahap melampau pic kawin nie.. klu ak, malu nk tunjuk kt anak cucu ak.. hihihih

    ReplyDelete
  15. http://Youthweeklypay.com/?invite=39575

    ReplyDelete
  16. http://tasks4job.com/?refer=57421

    ReplyDelete
  17. mohon dibaham oleh real shark bila mereka berbulan madu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails