Friday 11 October 2013

Serius Cool - Casing Komputer Berbentuk Meido : Untuk Forever Alone Sebenar (8 Gambar)


Meido!

Adakah anda seorang gamer forver alone? Kurang kasih sayang ataupun perhatian dari the opposite sex? Belilah casing kaki Meido ini. Kini anda boleh mempunyai meido peribadi anda lengkap dengan pantsu. Casing meido mini ITX ini dijual pada harag USD 485 (RM 1542) sebuah. A small price to pay untuk menghilangkan kesunyian. Install Japanese dating game for full jizz. 




Laporan asal JapanTrends

11 comments:

  1. 1ST SYIALLLLLLL

    ReplyDelete
  2. apa? tidak mempunyai wang yang cukup untuk membeli Meido? jangan risau. memperkenalkan, Amah, casing murah keluaran indon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bengong.. !! tue lagik mahai tahap gaban weii !! passport, gaji bulan2.. tue belum kira dia paw ko time ko kena mandrem oleh dia

      Delete
  3. geek nerd gila otak tiga suku rosak tak dak akai

    ReplyDelete
  4. sangat bersesuian untuk Anonymous yang pervert

    ReplyDelete
  5. "Syyyh... Jangan banyak soal Arif," ujar Liana yang merasakan kewanitaannya bagaikan tercabar dengan sikap malu dan keanak-anakan Arif. Semakin meluap luap hasratnya untuk merasai keterunaan anak lelaki tirinya yang masih remaja itu.

    "Kak.. Liana... eerrmm….aahhh...ja..jangan…" dengus Arif yang dilanda keenakan. Dia seolah-olah tidak percaya dengan apa yang sedang diperlakukan oleh ibu tirinya pada batang konek remajanya.

    Arif hanya mampu terbaring sambil menikmati belaian jari-jemari lembut ibu tirinya, Liana....

    Apa yang sedang berlaku bagaikan suatu mimpi. Dia hanya mampu menikmati belaian jemari lembut Liana yang begitu mesra dan mengasyikkan. Liana pula semakin galak membelai batang pembiakan budak lelaki remaja itu yang sememangnya cukup tegang dan keras di bawah selimut yang nipis.

    Tergerak di hatinya untuk menyuruh budak lelaki remaja itu menyelak selimutnya dan sekaligus mendedahkan batang konek miliknya. Tetapi menyedari yang Arif masih malu-malu, Liana tetapi mengambil keputusan untuk membiarkan dulu. Tidak perlu terburu-buru, fikirnya sambil terus galak mengurut-urut batang konek pembiakan Arif.

    Batang konek budak lelaki remaja itu digenggam dengan jari-jemarinya yang halus. Dengan gaya yang lembut dan perlahan Liana menggerakkan genggamannya, dari bawah kepala konek hingga turun ke pangkal, lalu naik semula ke atas. Sesekali kerandut telur batang konek budak lelaki remaja dipegang-pegang dengan ramasan yang serba mesra.

    “Kak Liana.. uurrhh…eerrmm…ta..tak tahan lagi….!!" jerit budak lelaki remaja itu tiba-tiba. Tubuh remajanya mengeletik-geletik tidak keruan seperti mengalami kekejangan...

    Kemahiran seni belaian jari wanita itu telah membuatkan si budak lelaki remaja itu tidak lagi dapat membendung kemuncak nafsu syahwatnya. Namun jeritan amarannya itu sudah agak terlewat. Beberapa detik kemudiannya, Arif mengerang-erang keenakan sewaktu benihnya memancut-mancut keluar dari batang pembiakannya yang menyentak-nyentak keras.

    “Aaarrhhh…Kak…Lianaaaa…AARRHHKK….!!” jerit Arif tatkala air mani pekatnya memancut-mancut keluar ketika batang koneknya terus-menerus diurut-urut oleh ibu tirinya sendiri. Mukanya merah kerana terlalu awal tewas di tangan Liana.

    “Eerrm..Arif ni cepat sangat terpancut. Terkejut akak dengan pancutan pekat Arif ni..." ucap Liana lembut bagaikan terkejut dengan apa yang telah berlaku.

    Cukup banyak air mani si budak lelaki remaja telah diperahnya. Habis jari jemarinya berlengas-lengas dengan cecair yang serba melekit-lekit itu. Namun tangannya masih belum mahu rela melepaskan batang konek milik si budak lelaki remaja itu.

    "Ini kali pertama Arif ke..?" soal Liana sambil menatap ke wajah budak lelaki remaja itu. Dia amat memahami keadaannya.

    "Eermm..yea, kak. Tak pernah perempuan lancapkan batang konek Arif sebelum ni." angguk Arif terus terang.

    ReplyDelete
  6. cr lah yg real... kwin la cpt2...

    ReplyDelete
  7. Ape hal dgn obe ni otak blue eee...???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails