Monday, 14 January 2013

Serius LOL - Sepanduk Paling Power Semasa Perhimpunan #KL112 Sabtu Lalu


Truth!

Ini........ini.........ini kemenangan!

Thanks @Bluecrystaldude



Laporan asal Twitter Bluecyrstaldude 

34 comments:

  1. ramai yg xphm mksd dia ni..sbnrnye dua2 tu corrupt (BN dgn PR)..so pilih la mn2 pon result sme jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Both Pepsi & Coke evolved to produce more variety of drinks coz the consumer able to select between the two. Imagine if it was all Coke for the past century.

      Delete
  2. hahaha, lol.
    But, there are convey a message.

    ReplyDelete
    Replies
    1. what are you talking roundabout?

      Delete
    2. hahahaha....kalau bleh like aku dah like da ni...

      Delete
    3. hahahah
      we the very receiving message goodly

      Delete
  3. anyone is welcomed to step up. why not you?

    ReplyDelete
  4. itu laaa kebodohan! bila ko dah tahu corrupt.. ko jatuhkan sini ko naikkan sana. bila 'sana' tak perform, ko naikkan balik 'sini'. tukar2 ikut kemahuan rakyat... itu yg terjadi di negara2 maju yg lain.

    masalahnya ko belum tukar ko dah kata mcm2. nanti negara kena jual la, nanti negara bangkrap la.. mcm2 lagi. kalau betul, apa guna demokrasi. baik tak payah buat pilihanraya. sama2 fikirkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. Sebenarnya macam ni. Dah cakap rakyat jadi penentu? Penyelesaiannya bagi hak media sama rata pada kedua2 pihak. Jangan menyalak cakap hak internet semua dapat. Konon. Macam la pakcik makcik kt kampung bergayut sakan dng internet. Balik kerja, dia bukak TV aje.
      Macam Indonesia pun, pembangkang boleh kempen dalam TV. Kat US, debat selamba kodok je buat dalam TV.Kalah menang debat bukan penentu siapa presiden.
      Aku cakap macam ni, dah tentu ada mal'un cop pembangkang.
      Tak payah mengecop. Aku setakat nak guna hak aku sebagai rakyat. Jangan ingat parti ni macam agama...tak boleh nak pindah2. Kalau ada parti tak betul, tak payah sokong. senang. Cuma nak tahu siapa patut tak patut tu, tolong tunjuk dalam TV. Biar dua2 cakap besar apa yg nak dia buat kt negara ni. Lepas tu boleh fikir.....
      Bukan satu aje cakap, satu lagi suruh diam-diam. Demokrasi apa macam tu?

      Delete
    2. pergi mampus dengan kau punya demokrasi.

      Delete
    3. Aku pun tak suka sapa2 duk kata both BN & PR sama saja. Politik ni kotor la pebenda bagai. Dah politik ni kotor, apa yang pengundi ni buat? Buat dono je? Sbb orang2 baik macam kau ni tak nak ambil berat la politik tu jadi kotr.

      Delete
    4. chan chee wen..mak ko diktator?

      Delete
  5. ya aku setuju dgn mamat tu. kami mahu hak utk memilih pemimpin kami, bukan setakat najib dan anwar, tapi lebih byk pilihan lain.

    ReplyDelete
  6. ListenListenListenListenListenListenListenListen
    ListenListenListenListenListenListenListenListen
    ListenListenListenListenListenListenListenListen
    ListenListenListenListenListenListenListenListen
    ListenListenListenListenListenListenListenListen

    ReplyDelete
    Replies
    1. LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK, LET ME SPEAK,

      Delete
  7. Two sides of the same coin indeed.

    ReplyDelete
  8. air sirap pun dah semakin menghilang kat kenduri kawen. bring back sirap!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails