Saturday, 5 January 2013

Serius LOL - Realiti 1Malaysia Yang Sebenar?


Hahaha

Aku rasa ini bukan typo....... tetapi lebih kepada FREUDIAN SLIP menunjukkan hakikat sebenar Malaysia

Thanks @WanHanifFauzi




Laporan asal @WanHanifFauzi


17 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau cakap apa Ketua Setan? Kau cakap menyalahi undang2 ke? Aku report tuk kadi.

      Delete
    2. dia ckp ape2 ckp ape...hauhauh

      Delete
    3. X yah kutuk lebey2 setahu Aku ni mcm kedai indon je cube ko tgk indon sebut negara kite dgr mcm mane.

      Delete
  2. 1st lagi hahahahhaha ..korang memang budus

    ReplyDelete
  3. mohon toke gerai jangan main2 dengan slogan 1malasyia... cepat mohon maaf pada najib razak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong 1Malaysia, tapi xsokong NAJIB

      Delete
    2. saya sokong bn tapi xsokong mahathir, pak lah, najib.

      Artikal menarik: Kemesraan Emma Ma’embong dengan teman lelakinya

      Artikal menarik: Kekasih Baru Fizo Omar Cantik Jelita

      Delete
    3. awak dok dalam tong taik, lagu mana pulak kata takde bau taik, sbenanye awak tu dah terpalit

      Delete
  4. menu makanan tu boleh pulak eja betul..haha

    ReplyDelete
  5. kueh tiow sup

    BEST SMARTPHONE PRICE: www.facebook.com/zealot.gadget.shop

    ReplyDelete
  6. kalau pronounce sejibik cm indon..sure gerai indon ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails