Saturday, 5 January 2013

Serius LOl - Perkara Yang Jangan Dilakukan Ketika Di Masjid


LOL!

Siapa kata muslim tiada humor?

Thanks @TheRealAzrul  for the tip



11 comments:

  1. Done with first...
    now time to think....deeply...

    ReplyDelete
  2. LoL lawa lagi bergaya betul sorang tu pakai selendang warna warni ala2 hijabister.. XD

    ReplyDelete
  3. diorang ni orang afghan. educational video, tapi kalau tengok lawak2 orang arab lagi ganas dari kita, cari je kat youtube "arab gila rabak", orang tengah solat pun boleh buat lawak bodo lagi

    ReplyDelete
  4. lawak. tapi educate peoples. btw gossip tu memang universal untuk semua pompuan eh? hehe

    ReplyDelete
  5. Aku rs OK je ....bnde2 yg dorg wat ni mmg terjadi pe, mgkn niat dorg utk pengajaran tp dlm cara santai

    ReplyDelete
  6. Bestnya kalau ada anak2 muda yg kreatif buat kot bahasa Melayu pulop!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails