Wednesday, 12 December 2012

Serius Cool - Teka Pekerjaan Harian Gadis Ini (12 Gambar)


Nice job!




Michaela Weeks (24) bekerja sebagai pengajuk Britney Spears sepenuh masa. Beliau mengenakan bayaran di antara USD 500-5500 untuk berlakon sebagai Britney Spear. Kareer pengajuk selebriti ini mewah dan beliau mampu mempunyai sebuah kerata sports dan dua buah rumah hasil dari kerjaya beliau. Tahun lalu beliau mampu mengumpul USD 500 000 hanya dengan mengajuk. Kareer sebegini ada tak di Malaysia? Kami nak mengajuk jadi Mazidul Akmal sepanjang masa. KAKAKA


Laporan asal Izismile

13 comments:

  1. adakha beliau boleh menyanyi seperti britney yang menggunakan auto tune sepanjang masa ? ahahhahahaha

    ReplyDelete
  2. Auto tune hanya kreatif pada raper :)

    ReplyDelete
  3. yg tu betul2 simon cowell ke atau pengajuk jugak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengajuk jugak tu....tgk kat sebelah tu ada Luciano Pavarotti, padahal dia dah meninggal dah...

      Delete
  4. rezeki dye muke mcm brtney.

    ReplyDelete
  5. boleh fap fap fap to this fake britney?

    tapi masih takleh lawan lorna bliss.

    ReplyDelete
  6. aku malas nak cakap tp aku pengajuk aaron aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko xleh challenge aku sebagai pengajuk ibrahim ali

      Delete
  7. Obe boleh jadi pengajuk Mazidul. Kikiki...

    ReplyDelete
  8. Aku tak pandai jadi pengajuk, aku cuma pandai merajuk...pujuk la aku

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails