Tuesday 4 December 2012

Serius Cool - NOTE : Meja Lakaran Gergasi, Literally (4 Gambar)


Nice!

Masa di sekolah dahulu kami yakin anda seperti kami suka menconteng permukaan meja. Oleh sebab itu di sekolah dahulu student diwajibkan membalut meja so that permukaan meja hak milik kerajaan Barisan Nasional tidak akan dikotori lakaran anda. This is understandable pasal budak sekolah bila conteng meja mesti tak lekang perkataan lucah seperti "fuck you cikgu disiplin" atau "Cikgu Suraya sangat MILF". Note ialah sebuah meja yang permukaannya memang khas untuk dilakar. Ianya sebuah buka nota gergasi sebesar 100x70 sentimerer. Silalah conteng mengikut nafsu anda. 


Laporan asal Cargocollective

7 comments:

  1. senang untuk buat kiraan semasa pekser dan boleh sorok jawapan di muka blakang note pad ter sebut

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi semua ... Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan? Adakah anda dalam caj kewangan? Atau adakah anda telah mencari wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda merasa sukar mendapatkan pinjaman Dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Penyelesaian untuk masalah kewangan anda ialah Kabupaten Global Finance Perkhidmatan kami termasuk yang berikut:
    * Pinjaman peribadi
    * pinjaman hutang
    * kemungkinan
    * pinjaman perniagaan
    * Pinjaman Pendidikan
    * gadai janji
    Kami menawarkan pinjaman dengan faedah 3% setahun. Kami menawarkan pinjaman kepada orang yang memerlukan pembantu kewangan dengan kadar faedah yang rendah Kadar 3%. untuk menerima pinjaman dengan syarikat ini, anda boleh memberitahu ketinggian sebenar Pinjaman yang Anda perlukan, dan masa anda membayar balik pinjaman.
    Nota: anda diwajibkan menghantar e-mel kepada kami: (regencyglobalfinance@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Pinjaman Krismas .....
    Selamat petang! Adakah anda memerlukan pinjaman segera lebih daripada 50,000 $? ..Sila hubungi kami dan ambil pinjaman anda hari ini @
    (johnsonfutureloanlender@gmail.com)
    Whatsapp ....... +1(931)3351752 ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails