Tuesday, 15 May 2012

Serius Cool - Jam Tangan Ferrari : Semahal Keretanya (12 Gambar)


Jam lebih mahal dari kereta anda

Ferrari Scuderia One ialah sebuah jam mewah ekslusif dan terhad keluaran Cabestan, sebuah syarikat pengeluar jam dari Switzerland. Jam tangan ini hanya boleh dijual kepada mereka yang sudahpun mempunyai sebuah kereta Ferrari. Jam tangan berturbillon ini mempunyai rekaan agresif, sesuai dengan imej Ferrari yang sangat manly. Bahagian badan jam diperbuat daripada titanium dan kristal nilam. Bahagian movement dalaman pula mempunyai komponen diperbuat dari gentian karbon. Very vroom. Jika anda dibenarkan memiliki jam ini anda masih perlu membayar USD 300 000. Jadi jika anda menemui sesiapa memilki jam ini mereka sememangnya kaya gila babi!







Laporan asal ABlogToRead

13 comments:

  1. aku pon ade kete main ferari... boleh beli jgk kot...

    ReplyDelete
  2. aku harap Proton jugak membuat jam utk pengguna keretanya saja. Yahu.

    ReplyDelete
  3. yes, dah order. harap2 minggu depan dah sampai.

    ReplyDelete
  4. adakah masanya selaju keretanya juga

    ReplyDelete
  5. SERISU pun booleyhhh..

    ReplyDelete
  6. hee..pasni ada kat pasar malam

    ReplyDelete
  7. Kaya gila babi, babi pun tak kaya mcm tu sekali..

    ReplyDelete
  8. tak pe nanti aku beli tiruan punya..made in china

    ReplyDelete
  9. Tengah tunggu kat tepi jalan kot-kot ada pak Arab tercicir jam nie. Hahahaha.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails